menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سید مسعود شجاعی طباطبائی

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منصوب شد

سید مسعود شجاعی طباطبایی طی حکمی به عنوان «مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری» منصوب شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری، فاضل نظری، معاون هنری حوزه هنری طی حکمی رسمی سید مسعود شجاعی طباطبایی را به عنوان «مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری» معرفی کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای سید مسعود شجاعی طباطبایی

«نظر به تجربه‌های ارزشمند و صلاحیت‌های ویژه و شایستگی‌های جناب‌عالی در عرصه‌ هنرهای تجسمی و مدیریت فرهنگی و هنری، به موجب این حکم و از این تاریخ به عنوان «مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری» منصوب می‌شوید.
مرکز هنرهای تجسمی یکی از بخش‌های مهم و دفاتر اصلی حوزه هنری است که به واسطه سابقه تأسیس و نقش ویژه هنرمندان آن در نضج و جهت‌گیری حوزه هنری از جایگاهی ممتاز برخوردار است. این مرکز با همه فراز و فرودهای خود در طول سال‌های گذشته، به عنوان یکی از ارکان و قطب‌های اثرگذار در عرصه هنر انقلاب، به خصوص هنرهای تجسمی نقش ایفا کرده است.
بدیهی است اقدام و عمل در میدان رزم و جهاد فرهنگی در سایه باور به وعده‌های الهی نیازمند عزمی راسخ، ثبات قدم و تلاشی خستگی ناپذیر است.
ان‌شاءالله با بهره‌مندی از ظرفیت‌های منحصر به فرد هنرمندان و سرمایه‌های انسانی مرتبط با این مرکز در کنار آن استفاده از حضور، تلاش و انگیزه هنرمندان جوان انقلابی، قدم‌های موثری در جهت تحقق رسالت اساسی حوزه هنری در این عرصه برداشته شود.
امیدوار است توجه به استراتژی عکس‌العمل سریع هنری نسبت به پدیده‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، به ویژه در عرصه بین‌الملل و موضوع مقاومت و مسئله بیداری اسلامی و همچنین نگاه به اهداف کلان حوزه یعنی پرورش استعدادها و هنرمندان متعهد و تولید آثار فاخر در کنار ملاحظه مقوله اقتصاد هنر، پیشرفتی در خور و همه جانبه در صحنه رشد و بالندگی هنرهای تجسمی و به تبع آن هنر انقلاب حاصل آورد. برای جناب‌عالی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.»
و من الله توفیق

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر