menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حمید رضا مقدسی

مدیر رادیو صبا : دیدگاه ایرانی هر خنداندنی را نمی پذیرد

حمیدرضا مقدسی مدیر رادیو صبا معتقد است مقوله طنز در این رسانه به طور جدی پیگیری می‌شود و در این مسیر این نکته مدنظر است که خنداندن ایرانیان باید با برنامه‌های فاخر باشد.

به گزارش شیرین طنز، حمیدرضا مقدسی مدیر رادیو صبا درباره مجموعه فعالیت‌های این شبکه به خبرنگار مهر گفت: رادیو صبا همیشه در راستای انجام کارهای طنز و امیدآفرین برنامه ریزی می‌کند و خوشبختانه تعامل خوبی با حوزه های خبری و مطبوعات دارد. همچنین خوشحالیم که مردم و همکاران رسانه ای به خوبی ما را پذیرفتند و رادیو صبا را دوست دارند.

حمید رضا مقدسی

مدیر رادیو صبا افزود: از آنجایی که این روزها در ایام محرم و صفر هستیم ملاحظاتی اعمال کردیم تا بتوانیم برنامه ها را طبق شان این مناسبت ها پخش کنیم، اما طرح های جدید هم در دست بررسی و اقدام است که بعد از ماه صفر روی آنتن رادیو صبا می آیند.

مقدسی با اشاره به اینکه برنامه هایی شاد با اجراهای متفاوت در قالب جُنگ تدارک دیده شده که علاوه بر مقوله طنز پیام های دیگری را هم مدنظر دارند، بیان کرد: خنداندن اساسا کاری سخت است به خصوص که ایرانیان مردمی اندیشمند، متفکر و خوش قلب هستند که می توان آنها را خنداند اما نه با هر وسیله مبتذلی چراکه دیدگاه ایرانی هر خنداندنی را نمی پذیرد و تا از دل نباشد بر دلشان نمی نشیند. ما برای مردم فرهیخته خودمان باید معیارهای خاص طنز داشته باشیم که هم آموزنده باشد هم خنداننده.

وی گفت: ماهیت طنز، خنداندن عبرت آموز است. اگر صرفا خنده باشد طنز نیست و نام فکاهه برایش مناسب تر است و حتی در درجات مبتذل به هجو معنی می شود. البته رویکرد ما طنز و سرگرمی است به همین دلیل در حوزه های مسابقه و داستان هم کارهایی انجام دادیم که هم اینک در حال پخش است.

رادیو صبا لبخند

مقدسی در پایان بیان کرد: تولید مسابقات طنز هم از جمله اقداماتی است که کمتر انجام شده و قصد داریم در این شبکه رادیویی به طور گسترده به آن بپردازیم و مسابقات طنز رادیویی را با حضور افراد کارشناس و صاحب نظر در امر تولید تجربه کنیم. من بیشتر می خندم و کمتر می خندانم اما مهمترین سرمایه من همکارانی است که در این زمینه متبحر هستند و می توان رویشان همیشه حساب کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر