menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محسن کیانی

محسن کیانی نویسنده فیلم طنز

محسن کیایی نویسنده فیلم‌ها و سریال های طنز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که نگارش فیلمنامه های طنز بسیار سخت است، گفت: اگر می خواهید یک اثر طنز پرمخاطب باشد و مردم از دیدن آن لذت ببرند باید به دنبال سوژه های بکر و دست نخورده در جامعه باشید. اگر سوژه مناسب برای نگارش متن های طنز وجود نداشته باشد، می توان گفت که سخت ترین کار ممکن را پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: بعد از نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «ضد گلوله» و بازی در آن، تا امروز بازی در 20 کار را رد کردم چراکه بیشتر سعی می کنم بنویسم تا جلوی دوربین بروم. ترجیح می دهم از راه نویسندگی امرار معاش کنم تا اینکه به پول بازیگری نیاز داشته باشم.

بازیگر فیلم در حال اکران «خط ویژه» بیان کرد: تا امروز تنها در آثاری که خود نوشته ام بازی کرده ام و ترجیح می دهم به همین روند ادامه دهم، به عنوان مثال با رد کردن 20 پیشنهاد بازی که داشتم و دیدن این پروژه ها، نزدیک به 80 درصد راضی بودم که در این فیلم ها و یا سریال ها بازی نکرده ام.

محسن کیانی

کیایی گفت: بیشتر پیشنهادهایی که برای نگارش فیلمنامه به من می‌شود، نگارش فیلمنامه های طنز است در حالی که من فیلمنامه های جدی هم نوشته ام، اما معمولا اکثر پیشنهادها چه در سینما و چه در تلویزیون با موضوع طنز است. من دوست دارم فیلمنامه‌های جدی هم بنویسم ولی کمتر چنین پیشنهادهایی به من می‌شود.

نویسنده سریال تلویزیونی «مهمانان ویژه» در پایان عنوان کرد: به تازگی یک سریال 25 قسمتی را برای شبکه تهران نوشته ام، همچنین مشغول نگارش یک سریال دیگر برای موسسه رسانه های تصویری هستم تا امروز 13 قسمت از آن نوشته شده است.

مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر