menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مجموعه ی تلویزیونی طنز “اخرین سلطان”

تصویر برداری مجموعه تلویزیونی آخرین سلطان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده به نیمه رسید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، عزیز علیزاده تهیه کننده مجموعه طنز آخرین سلطان با اعلام این مطلب گفت: گروه تصویر برداری این مجموعه اکنون در خانه نسترن بوستانی واقع در شیخ بهایی مشغول ضبط سکانس های داخلی هستند و نزدیک به ۵۰ درصد این سریال تصویر برداری شده است.

آخرین سلطان

علیزاده ادامه داد: گروه تصویر برداری نزدیک به ۳۰ قسمت این سریال را ضبط و تدوین آن نیز همزمان انجام می شود. در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است : قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر…

بنابراین گزارش، امیر حسین رستمی در نقش (سیاوش رستمی )، بهاره افشاری در نقش (نسترن )، روناک یونسی در نقش (شعله )، آتش تقی پور در نقش (جواد )، زویا امامی در نقش (مهین )، مانی نوری در نقش (قباد )، مهران ضیغمی در نقش ( خشایار) ساعد هدایتی در نقش ( قیدی) ، لادن پروین در نقش (خانم خسروی) و با حضور رضا توکلی ( آقای بوستانی ) و….. از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می پردازند.

آخرین سلطان با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می دهد؛ در این سریال مانند همه سریال هایی که درباره فوتبال ساخته می شود ، مسائل و مناسبات دنیای حرفه ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته ، اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود.

مجموعه «آخرین سلطان» کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران در ۶۰ قسمت ۳۵ دقیقه تهیه و تولید می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر