menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

معتاد مواد مخدر

مجموعه چهار جلدی طنز با موضوع اعتیاد منتشر می شود

مهدی فرج‌اللهی از نگارش و گردآوری مجموعه چهار جلدی از کاریکلماتورها، نثر، شعر و داستان‌های طنز با موضوع اعتیاد خبر داد و گفت: در این مجموعه طنزنویسان برتر کشور حضور دارند و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، مهدی فرج‌اللهی، شاعر طنزپرداز، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری با بیان اینکه مجموعه چهارجلدی را به سفارش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر به تازگی گردآوری کرده است، اظهار کرد: جلد نخست این مجموعه با عنوان «طرح تعویض اخم با لبخند» به کاریکلماتورهای من اختصاص دارد. در این مجموعه تلاش داشتم تا با کاریکلماتورهای طنزآمیز، آسیب ها و مضرات اعتیاد را به مخاطبان یادآوری کنم.

این شاعر و طنزپرداز ادامه داد: جلد دوم از این مجموعه به نثرهای طنزآمیز اختصاص دارد. در این جلد که با عنوان «ذغال بد، رفیق خوب» منتشر می‌شود، چهل طنزپرداز کشور آثار خود را ارائه داده‌اند.

وی همچنین گفت: مجموعه داستان «دود، نابود است» دیگر کتاب این مجموعه است که شامل ۲۰ داستان کوتاه می‌شود و در این کتاب نیز از طنزپردازان مختلف استفاده شده است. جلد چهارم از این مجموعه نیز به اشعار طنزپردازان کشور اختصاص دارد کعه با عنوان «چهره خوب جهان» در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

فرج‌اللهی با بیان اینکه در گردآوری این مجموعه‌ها، روح الله احمدی، شاعر و طنزپرداز جوان کشور او را یاری کرده است، افزود: در گردآوری مجموعه نثر، اسماعیل امینی، در شعر، سعید بیابانکی و در داستان رضا ساکی من را یاری کرده‌اند و نظارت محتوایی بر آثار داشته‌اند و خود نیز آثاری در هر مجموعه ثبت کرده‌اند. در واقع آثار برترین طنزپردازان کشور در این مجموعه منتشر خواهد شد.

این طنزنویس همچنین از انتشار چاپ جدید کتاب «نانوا هم جوش شیرین می‌زند، بیچاره فرهاد» خود از سوی نشر مروارید در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد.

مهدی فرج‎اللهی متولد ۲۱ دی ماه ۱۳۶۱، شاعر، نویسنده و طنزپردازی است که بیشتر انرژی خود را صرف کاریکلماتور کرده است و توانسته توانایی خود را در این زمینه به خوبی نشان دهد. سه کتاب موفق وی در زمینه کاریکلماتور هم نشان از صحت این موضوع است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر