menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شهرام شفیعی

مجموعه پنج‌ جلدی طنز «پادشاه بی‌ تربیت‌ها» بزودی منتشر می شود

در شرایطی که جلد هفتم مجموعه «بگو ما هم بخندیم» به قلم شهرام شفیعی راهی بازار شده، این نویسنده از انتشار جلد اول «پادشاه بی‌تربیت‌ها» در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، «پادشاه بی‌تربیت‌ها» مجموعه‌ای پنج‌جلدی است که در امتداد «جزیره‌ بی‌تربیت‌ها»ی این نویسنده قرار دارد. «جزیره بی‌تربیت‌ها» پیش‌تر توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی بازار شده بود.

به گفته نویسنده، این مجموعه که پنج بار تجدیدچاپ شده، حکایت خانواده سلطنتی بی‌تربیت‌هاست که سال‌هاست در کاخی که حالا به موزه تبدیل شده زندگی می‌کنند و این موزه حالا محل بازدید مردم است که هر روز تعداد زیادی به آن‌جا می‌روند و این بار این کاخ‌نشینان نه از بابت حکمرانی و سلطنت بلکه برای کار و امرار معاش در این کاخ زندگی می‌کنند، و هرکدام از این شاهزادگان وظایف و مسئولیت‌هایی خاص در کاخ دارند، مثلا پادشاه سرایدار کاخ و ملکه آشپزباشی کاخ و … هستند.

شفیعی درباره مجموعه پنج‌جلدی «پادشاه بی‌تربیت‌ها» نیز گفت: هر کدام از مجلدهای این مجموعه چند داستان طنز مرتبط با هم را در بر می‌گیرد و در واقع فصل دوم مجموعه «جزیره‌ بی‌تربیت‌ها»ست که قرار است توسط انتشارات شهر قصه راهی بازار شود. جلد اول این مجموعه هم‌اکنون در مرحله نمونه‌خوانی قرار دارد و چهار جلد دیگر آن نوشته شده است.

به تازگی نیز جلد هفتم مجموعه لطیفه – شوخی «بگو ما هم بخندیم» به قلم این نویسنده و با تصویرگری رضا مکتبی در انتشارات پیدایش راهی بازار شده است. در پشت جلد این کتاب آمده است:

زن و شوهر آدم‌خوار داشتند ناهار می‌خوردند. شوهر گفت: «این‌که اصلا نپخته!»

زن گفت: «باز تو وسط غذا ایراد گرفتی؟!»

مرد پرسید:‌ «وسط چی؟»

غذا گفت: «وسط من!»

همچنین جلد سوم مجموعه «قصه‌های من و بچه‌هام» به قلم شفیعی در قالب کمیک‌استریپ به زودی در انتشارات سیمای شرق منتشر می‌شود. پیش‌تر دو جلد از این مجموعه با تصویرگری سام سلماسی توسط کتاب‌های زرافه (واحد کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) منتشر شده بود.

این کتاب‌ها با عنوان‌های «سه اسب‌چوبی» و «هندوانه» برای گروه سنی ۵ تا ۹ سال منتشر شده‌ و هر کتاب شامل پنج داستان است. راوی «قصه‌های من و بچه‌هام»، پدر خانواده است که به همراه دختر خردسال و پسر کوچکش هر بار درگیر ماجرایی طنزآمیز می‌شوند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر