menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مجموعه‌ اشعار طنز “خنده های اپراتور” رضا احسان پور به چاپ چهارم رسید

نشر آرما برای چهارمین بار در سال جاری مجموعه‌ اشعار طنز رضا احسان پور، شاعر و طنزپرداز نام آشنای کشورمان را با نام «خنده‌های امپراتور» تجدید چاپ کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،‌ نشر آرما برای چهارمین بار در سال جاری مجموعه‌ اشعار طنز رضا احسان پور، شاعر و طنزپرداز نام آشنای کشورمان را با نام «خنده‌های امپراتور» تجدید چاپ کرد.

این کتاب که نقیضه‌ای است بر اشعار فاضل نظری و شعرهای مشهور این شاعر شامل ۳۲ شعر از کتاب‌های چهارگانه فاضل نظری است که بین مردم مشهورتر هستند و بیشتر خوانده و شنیده شده است. کتاب‌های فاضل نظری که توسط این طنز پرداز خوانده و نقیضه اشعار معروفشان نوشته شده است، گریه‌های امپراتور، اقلیت، ‌آنها و ضد نام دارند و نام کتاب احسان پور نیز نقیضه‌ای بر نام یکی از این کتاب‌ها شده و خنده‌های امپراتور نام گرفته است.

طرح جلد این کتاب نیز نقیضه‌ای بر طرح جلد گریه‌های امپراتور است و همچنین نوشته کوتاه پشت جلد آن و این طنز پرداز در نهایت هنرمندی سعی کرده ‌است، مجموعه‌ای از غزل‌های طنز را به مخاطبان شعر و طنز امروز ارائه کند. این کتاب یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های نشر آرما است که اردیبهشت ماه منتشر شد و تا کنون استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

خرید اینترنتی کتاب

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر