menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ماه رمضان ۹۵ پس از افطار به صرف قند پهلو دعوت هستید

رضا رفیع با اعلام آغاز سری جدید برنامه «قندپهلو» در ماه رمضان، اظهار کرد که این سری از برنامه با رویکرد آموزشی و تغییراتی در آیتم‌ها راهی آنتن می‌شود.

او با بیان اینکه رویکرد آموزشی در برنامه «قندپهلو» غیرمستقیم خواهد بود، افزود: در سری جدید برنامه «قندپهلو»، تغییراتی را در بخش محتوا و آیتم‌ها خواهیم داشت؛ در همین راستا آیتم‌های جدیدی را اضافه می‌کنیم تا گونه‌های جدیدی آموزش طنز را هم در برنامه داشته باشیم.

به گزارش شیرین طنز، سردبیر و مجری برنامه «قندپهلو» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، با تاکید بر رویکرد آموزشی این دوره از برنامه یادآور شد: تلاشمان بر این است که در برخی جنبه‌ها تخصصی‌تر برخورد کنیم.

قند پهلو ۹۵

رفیع در پاسخ به این پرسش که آیا محتوای سری جدید «قندپهلو» متناسب با ایام رمضان است، توضیح داد: ما هیچ‌وقت ظاهر برنامه‌ها را متناسب با ایام مناسبتی تغییر نمی‌دهیم. از آنجا که هدف ماه مبارک رمضان ایجاد انبساط و فرح درونی روزه‌داران است، ما هم این رویکرد را هدف خودمان قرار می‌دهیم و کلیت «قندپهلو» در این ماه در همین راستاست.

او ادامه داد: «قندپهلو» بعد از افطار پخش می‌شود بنابراین تلاش می‌کند لحظات شاد و فرح‌بخشی را همراه با تبسم و تفکر فراروی مخاطبان قرار دهد و این حرکت به سمت شاد شدن، بخشی از فلسفه روزه‌داری است.

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. سعیدرجب خوانساری:

    سلام،جناب رفیعی به شدت علاقمندم دربرنامه قندپهلوشرکت کنم تورابه خداراهی اگه هست اعلام بفرمایید،چندسال است منتظر چنین فرصتی هستم خواهش میکنم لطفتان رادریغ نفرمایید باسپاس.سعیدرجب خوانساری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر