menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بچه محله امام رضا

ماجراهای “مو و دایی” قاسم رفیعا آماده چاپ است

شاعر و طنز پرداز مشهدی گفت: مجموعه ۳۰ شعر بلند طنز با ساختار نظم، و مجموعه ماجراهای “مو و دایی” که در ارتباط با اخلاق، روحیات و فرهنگ مردم مشهد است آماده چاپ است.
به گزارش شیرین طنز، قاسم رفیعا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: قسمت 29 برنامه تلویزیونی ” بچه محله امام رضا” 4 مرداد در بوستان وفا و آخرین بخش این برنامه تلویزیونی 5 مرداد در محل تالار بوستان کوهسنگی مشهد با حضور مردم و مسئولان استان با شعار همدلی مسئولان برای سال 2017 مشهد مقدس برای شبکه شما ضبط می‌شود.
وی با بیان اینکه به احتمال قریب به یقین برنامه تلویزیونی” بچه محله امام رضا” از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود، افزود: این برنامه مرتبط با سال 2017 و با اجرای رضا رفیع است که در این برنامه بنده در دو آیتم شعر خوانی و معرفی 30 مکان دیدینی مشهد و اطراف این شهر با ترکیب شعر طنز معرفی می‌شود.
شاعر و طنز پرداز مشهد با اشاره به تفاوت‌های ساختاری “بچه محله امام رضا” با ” قند پهلو” گفت: بچه محله امام رضا برنامه تولیدی و به سفارش یه مجموعه ساخته شده و مخاطبان این برنامه خاصه شعر طنز نیستند بلکه عموم مردم هستند و با هدف معرفی مشهد ساخته شده است.
رفیعا افزود: مجموعه قند پهلو مجموعه ای رقابتی بود و شرکت کنندگان در این مجموعه به صورت خاص شاعران طنز پرداز بودند.

قاسم رفیعا

وی با بیان اینکه متاسفانه برای معرفی 2017 مشهد دیر اقدام کرده‌ایم و فرصت کم است، خاطرنشان کرد: سال 2017 فرصتی برای ارتباط و تعامل بیشتر مشهد به عنوان کلان شهر مذهبی با سایر کشورهای اسلامی است بنابراین مجموعه‌هایی مثل بچه محله امام رضا همراه با آیتم معرفی اماکن دیدینی این شهر برای تعامل و ارتباط بیشتر مشهد با کشورهای مسلمان غیر عرب زبان موثر است.
شاعر و طنز پرداز مشهدی تصریح کرد: برای سال 2017 باید همه جوانان هنرمند مشهدی و مسئولان در فرصت اندک باقیمانده تلاش کنند تا بتوانند بیشتر جاذبه‌های دیدنی مشهد را معرفی کنند.
رفیعا به جایگاه مشهد و خراسان رضوی در ارتباط با شعر طنز اشاره و تصریح کرد: مشهد و استان از نظر ظرفیت و دارا بودن شاعران طنز پرداز در جایگاه مناسبی قرار دارد اما برای تقویت این افراد باید مکانی برای جمع شدن هنرمندان این عرصه ایجاد شود.
وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری جلسات نقد و بررسی شعر طنز در محل حوزه هنری خراسان رضوی هستیم، بیان کرد: در این جلسه حضور طنز پردازان برجسته کشور را شاهد خواهیم بود.
شاعر و طنز پرداز مشهد در ارتباط با آخرین تالیفات آماده چاپ خود گفت: چندین مجموعه آماده چاپ دارم اما به دلیل وضعیت نامناسب چاپ فعلا اثری منتشر نمی‌شود.
رفیعا با بیان اینکه مجموعه «خاطرات پستچی» با اضافات چند داستان که در سال 80 به چاپ رسید آماده چاپ مجدد است، افزود: مجموعه داستان‌های کوتاه طنز با عنوان” پای تین آتیش”، مجموعه 30 شعر بلند طنز با ساختار نظم، و مجموعه ماجراهای “مو و دایی” که در ارتباط با اخلاق، روحیات و فرهنگ مردم مشهد است آماده چاپ است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش‌هایی از ماجراهای ” مو و دایی” در برنامه تلویزیونی ” بچه محله امام رضا” برای بینندگان خوانده می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر