menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

لوح تقدیر دومین جشنواره کارتون kite ایتالیا در دستان آیت نادری

مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری اصفهان گفت: یک کاریکاتوریست اصفهانی در دومین جشنواره بین المللی کارتون kite ایتالیا لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیام پور فلاح با اشاره به برگزاری دومین جشنواره بین المللی کارتون kite ایتالیا اظهار داشت:در این جشنواره که در حال برگزاری است و دومین دوره از دوره‌ای برگزاری خود را سپری می‌کند ،آیت نادری کاریکاتوریست اصفهانی در دومین جشنواره بین المللی کارتون kite ایتالیا لوح تقدیر دریافت کرد.

وی افزود: این دوره برگزاری با موضوع بادبادک بود که این هنرمند کودکی را به تصویر کشیده بود که در میان برج‌های مسکونی بر روی یکی از آن‌ها بادبادک خود را در آسمان رها کرده است.

مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری اصفهان تصریح کرد: کاریکاتور در اصفهان در وضعیت خوبی قرار دارد، چندی پیش نیز یک کاریکاتوریست دیگر اصفهانی در جشنواره بین‌المللی آدین دوغان جایزه ویژه را از آن خود کسب کرده و این در حالی است که یکی دیگر از بانوان لوح افتخار جشنواره معتبر ورلدپرس کارتون پرتغال را با موضوع سانسور در بخش کاریکاتور موضوعی مطبوعاتی کسب کرد.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر