menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قدرت الله ایزدی

قدرت الله ایزدی با نقش جلال در سریال شمعدونی

قدرت‌الله ایزدی بازیگر نقش جلال در مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» درباره نقش خود و میزان محوریتش در داستان توضیح داد.

به گزارش شیرین طنز، «قدرت الله ایزدی» که برای اولین بار تجربه ایفای نقشی غیر از رشید را در سریال «شمعدونی» پشت سر گذاشته است، درباره نقش خود در این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس توضیح داد: دایی جلال شرکتی دارد با چندین شعبه در شهرهای مختلف که اداره یکی از شعبه های تهران خود را به خواهرزاده هایش سپرده است. حالا در میانه های کار مشکلی برای شرکت به وجود می آید و او از اصفهان به تهران سفر تا آن را حل و فصل کند.

وی ادامه داد: دایی جلال برای حل این مساله باید به بسیاری از مسئولان و مدیران از جمله آقای قالیباف شهردار تهران، جاسبی، آقای غرضی و… صحبت کند. زمانی که آقای صحت کارگردان سریال با من تماس گرفتند و پیشنهاد بازی در «شمعدونی» را مطرح کردند، از ایشان خواستم که اگر ممکن است همان نقش رشید را بازی کنم. اما در روند قصه و با توجه به این که دایی جلال باید کمی جدی باشد و با این افراد در ارتباط باشد امکان حضور رشید فراهم نبود. البته این کاراکتر هم شیرینی های خاص خود را دارد. از جمله این که وقتی با همسرش صحبت می کند لهجه اصفهانی دارد و در صحبت با دیگران لهجه ندارد.

ایزدی همچنین با اشاره به میزان حضور این نقش در قصه افزود: من خودم بعد از چند قسمت از آقای صحت خواستم تا به نوعی دایی جلال را از داستان خارج کنند. به نحوی که برای او کاری پیش می آید و مجبور است به اصفهان برگردد. ایشان هم به خوبی قصه پایان ماجرای او در داستان را نوشتند. بسیاری از دوستانم به من می گفتند که کاش نقشت در داستان باقی می ماند. اما خودم می خواستم تا ابتدا بازخورد مخاطبان را نسبت به بازی نقشی غیراز رشید بگیرم و بعد با توجه به آن کار را دنبال کنم.

«شمعدونی» به تهیه کنندگی محسن چگینی برای پخش زمستانی در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما آماده می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر