menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فیلم کمدی پنجاه کیلو آلبالو

مانی‌ حقیقی پیش‌تولید فیلم سینمایی «پنجاه کیلو آلبالو» را بعد از تعطیلات نوروز آغاز می‌کند.

این کارگردان سینمای ایران که به تازگی برای فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» پروانه ساخت گرفته است،در پاسخ به سوال خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مبنی بر اینکه چهار سال قبل نیز برای این فیلم پروانه ساخت گرفته بود،آیا دوباره فیلم‌نامه را برای پروانه ساخت ارایه کرده است؟گفت: این فیلم قرار بود سال ۸۸ ساخته شود و در آن زمان با تهیه‌کننده دیگری به توافق رسیدیم که کار را آغاز کنیم اما ۱۰ روز مانده به فیلمبرداری، ماجرای انتخابات ۸۸ پیش آمد و فضای جامعه باعث شد که ما تصمیم بگیریم که فعلا تولید این فیلم به صلاح نیست و حالا با دولت جدید این فرصت پیش آمده است که این فیلم را بسازیم.

این کارگردان در پاسخ به اینکه چرا دوباره تصمیم گرفته است،فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» را بسازد،پاسخ داد: بعد از تماشای فیلم‌های مغموم و عصاء قورت داده جشنواره‌ی فجر فکر کردم الان وقت یک فیلم کمدی است.

به گفته‌ی مانی حقیقی،«پنجاه کیلو آلبالو» که فیلم‌نامه‌ی آن را با همکاری فرهاد توحیدی نوشته است،یک کمدی عشقی است که دوباره بازنویسی شده است.

او همچنین گفت: تمام عوامل تولید این فیلم که قرار بود چهار سال گذشته ساخته شود، تغییر خواهند کرد. البته هنوز هیچ‌کدام از عوامل مشخص نیستند.

فیلم کمدی پنجاه کیلو آلبالو

کارگردان «پنجاه کیلو آلبالو» پیش‌بینی کرد که پس از تعطیلات نوروز پیش‌تولید کار را آغاز کنند و در آن مقطع در جستجوی تعدادی بازیگران جوان ۱۸ تا ۲۵ ساله خواهند بود.

مانی حقیقی همچنین خبر داد که اواخر اردیبهشت ماه فیلمبرداری فیلم را در تهران آغاز خواهند کرد.

ایسنا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر