menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ناصر فیض

فیض : هفته کتابخوانی هر ساله برنامه سال‌های گذشته خود را تکرار می‌کند

هفته کتابخوانی هر ساله برنامه سال‌های گذشته خود را تکرار می‌کند.
به گزارش شیرین طنز، ناصر فیض شاعر طنز پرداز، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تفاوت هفته کتابخوانی امسال با سال گذشته گفت: هر سال وقتی هفته کتابخوانی آغاز می‌شود این ادعا را به دنبال خود دارد که هفته کتابخوانی امسال با سال‌های دیگر متفاوت است اما در حقیقت این طور نیست عمده‌ترین تفاوت شاید در افزایش تعداد رشته‌ها باشد.

فیض ادامه داد: افزایش تعداد رشته‌ها روش مناسبی برای افزایش کتابخوانی نیست ما برای ترویج این امر نیازمند روش‌های علمی و کاربردی هستیم.

این شاعر طنز‌پرداز خاطرنشان کرد: معیار‌هایی که در هفته کتابخوانی لحاظ می‌شود باید مطابق با جامعه‌ای اسلامی و دینی باشد زیرا ما در این جامعه زندگی می‌کنیم و نگاه دینی و اخلاقی یک ارزش است.

شعر طنز ناصر فیض در حضور رهبر

فیض با بیان کتاب‌های مجوز گرفته شده از وزارت ارشاد گفت: زمانی که یک کتاب از وزارت ارشاد مجوز می‌گیرد انتظار می‌رود که آن را در کتابخانه‌ها ببینیم اما گاهی این اتفاق رخ نمی‌دهد.

قیض با اشاره به ارائه بن کتاب برای اهل قلم گفت: ارائه بن کتاب به اهالی قلم غلط است. این کار باید به صورت تخفیف در طول سال اتفاق بیافتد زیرا در شأن یک نویسنده و یا شاعر نیست که بخواهد از طریق بن کتاب خرید کند.

وی در پایان اظهار داشت: باید فکر جامع‌تری برای کتابخوانی شود، هفته کتابخوانی هر ساله در حد چند مسابقه و برنامه و گزارش و در نهایت دادن جایزه خلاصه می‌شود همه این‌ها روال‌های تکراری است که هر سال شاهدش بوده‌ایم البته به این معنا نیست که زحمت کسانی که تلاش کردند و نگاه مثبت دارند را نادیده بگیرند. این حرکت بسیار مثبت است ولی می‌تواند بیشتر از این تاثیرگذار باشد، با مدیریت درست می‌توان کارشناسی بهتری انجام داد و در نهایت شاهد راندمان بالاتری باشیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر