menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فیض بوک

فیض بوک در “چهارمین نشست عصر اثر” نقد و بررسی می شود

کتاب «فیض بوک» سروده ناصر فیض، مدیر دفتر طنز حوزه هنری، در چهارمین نشست عصر اثر با حضور بهاءالدین خرمشاهی، اسماعیل امینی و شهرام شکیبا در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب نقد و بررسی می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در ادامه سلسله جلسات عصر اثر که از اواسط سال ۱۳۹۳ به همت موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب آغاز به کار کرده است، «فیض بوک»، مجموعه شعر طنز ناصر فیض مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این نشست، که با حضور بهاءالدین خرمشاهی، ادیب و قرآن پژوه معاصر به عنوان کار‌شناس و منتقد ادبی همراه خواهد بود، دکتر اسماعیل امینی و شهرام شکیبا، از کار‌شناسان و طنزپردازان برجسته کشور نیز به عنوان دیگر مهمانان به ایراد سخن خواهند پرداخت. این برنامه روز پنج شنبه ۲۷ فروردین ماه از ساعت ۱۶ در محل موسسه شهرستان ادب برگزار می‌گردد.
پیش از این آثاری از علی معلم دامغانی، مرتضی امیری اسفندقه و امید مهدی‌نژاد در برنامه عصر اثر مورد بررسی قرار گرفتند. یوسفعلی میرشکاک، حمیدرضا شکارسری، مصطفی علیپور، زهیر توکلی و نعمت الله سعیدی از جمله مهمانان گذشته این برنامه بوده‌اند.

از عموم علاقه مندان دعوت می‌شود تا در روز یاد شده به محل برگزاری این برنامه واقع در تهران، خیابان شریعتی، تقاطع خیابان طالقانی، رو به روی سینما صحرا، پلاک ۱۶۸ طبقه چهارم مراجعه کنند و در این محفل ادبی حضور به هم رسانند.

خرید کتاب فیض بوک از دیجی کالا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر