menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ناصر فیض

فیض : اهالی ادبیات برای دیده شدن از فضای مجازی کمک می گیرند

ناصر فیض ضمن حضور در غرفه انتشارات سوره مهر گفت: تنوع عناوین و موضوعات این نشر و همچنین آثار ادبی تاثیرگذار و با کیفیت بالایی که عرضه کرده باعث رجوع مخاطبان به این انتشارات است.

به گزارش شیرین طنز، ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری با بیان این که استقبال مخاطبان از آثار ادبی بدون شک بدون تبلیغات صحیح امکان پذیر نیست اظهار کرد: حضور شاعران در محافل ادبی و شب شعرها و تبلیغ اثر در فضاهای موجود دیگر باعث بهتر دیده شدن اثر می شود و گرنه شاعرو نویسنده جوانی که نامشان را کسی نشنیده است، به تنهایی نمی توانند عاملی برای جذب مخاطب باشند.

این شاعر و طنزپرداز خاطرنشان کرد: در گذشته برای اینکه شاعری مطرح شود، نقد اثرش در روزنامه ها منتشر می شد و در جلسات نقد ادبی بر روی اثر گفتگو می شد تا مردم و مخاطبان ادبی بهتر با آن آشنا شوند.

اهدا کتاب فیض بوک ناصر فیض به مقام معظم رهبری

اهدا کتاب فیض بوک ناصر فیض به مقام معظم رهبری

فیض با تاکید براین که به هر شکل نویسنده و شاعر تلاش می کند دیده شود، گفت: امروز اهالی ادبیات برای دیده شدن از فضای مجازی کمک می گیرند و مخاطبان فضای مجازی از مخاطبان اثر مکتوب کمتر نیستند و می بینید شاعری در صفحه اینستاگرام و یا کانال تلگرام و … خود هزار یا دو هزار مخاطب و دنبال کننده دارد و این امکانات هم در تبلیغ شاعر تاثیر گذار هستند.

مدیر دفتر طنز حوزه هنری درباره عملکرد نشر سوره مهر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: تنوع عناوین و موضوعات این نشر و همچنین آثار ادبی تاثیرگذار و با کیفیت بالایی که عرضه کرده باعث رجوع مخاطبان به این انتشارات شده است.

فیض همچنین گفت: در رابطه با استقبال مخاطبان از آثار شاعران جوان می توان گفت که بخشی از بازار کتاب ، از آثار شاعران مطرح اشباع شده، چرا که دوست داران ادبیات تا به حال اغلب به سراغ آثار شاعران مطرح معاصر رفته اند و به طور مثال مجموعه اشعار اخوان ثالث در کتابخانه همه این افراد حضور دارد و حال این افرد، به دنبال مجموعه های جدید هستند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر