menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محمد تقی روغنی روزنامه ایران

فضایی برای ارائه طنز توسط طنزپردازان جامعه

سرپرست روزنامه ایران با بیان اینکه پرداختن به طنز در شرایط کنونی در حوزه رسانه بسیار دشوار است، گفت: متاسفانه در کشور آستانه تحمل افراد و مسئولانی که مورد خطاب طنزپردازان قرار می‌گیرند، بسیار پایین است.

به گزارش شیرین طنز، محمد تقی رو‌غنی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه طنز یکی از مشکل‌ترین اموری است که در مطبوعات به شمار می‌رود، اظهار داشت: پرداختن به طنز در حوزه رسانه در شرایط کنونی بسیار دشوار است. سرپرست روزنامه ایران در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به چارچوب اخلاق در حوزه رسانه، افزود: خنده در مطبوعات باید مبتنی بر دردها و موضوعات اجتماعی باشد.

محمد تقی روغنی روزنامه ایران

وی با بیان اینکه هم‌اکنون طنز در مطبوعات و حوزه رسانه کشور از رونق افتاده است، بیان داشت: متاسفانه در حال حاضر طنز آنطور که باید در کشور نیست و تبدیل به لودگی شده است. روغنی‌ها همچنین با اعلام اینکه در دوره‌‌های اخیر تعداد طنز پردازان و طنز نویسان کاهش قابل ملاحظه‌ای یافته است، ادامه داد: در کشور ما کسانی که خطاب طنز نویسان قرار می‌گیرند از آستانه تحمل بسیار کمی برخوردارند.

سرپرست روزانه ایران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طنز در قانون مطبوعات گنجانده شده است، گفت: تصور نمی‌‌کنم بشود مقوله طنز را در قانون مطبوعات جای داد. روغنی‌ها اضافه کرد: تشخیص طنز، تمسخر و توهین توسط وجدان عمومی افراد و جامعه است و باید فضایی برای ارائه طنز توسط طنزپردازان جامعه فراهم شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر