menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فروش گونه های در حال انقراض در هایپر قصابی خط خطی

نمایشگاه مطبوعات یک دورهمی بزرگ و فرصتی است برای اهالی رسانه تا با مخاطبان خود رودرو گفتگو کنند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه مطبوعات یک دورهمی بزرگ و فرصتی است برای اهالی رسانه تا با مخاطبان خود رودرو گفتگو کنند. در اینجا به سراغ یکی از غرفه‌داران نمایشگاه امسال رفتیم تا رویکردهای رسانه خود و دیدگاه‌شان درباره این نمایشگاه را با مخاطبان به اشتراک بگذارند که در زیر می‌خوانید.

پویه مظفری مدیر ماهنامه خط خطی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره غرفه خط خطی حاضر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: از آنجا که ما غرفه طنز و کارتون هستیم همیشه تم طنزی را انتخاب می‌کنیم و برای فضای غرفه از پتانسیل‌های نهفته در طنز و کارتون استفاده می‌کنیم تا برای مخاطبان جذاب شود.

وی افزود: سال گذشته که نزدیک انتخابات بودیم، ما از دکور نانوایی استفاده کردیم که بحث تنور داغ انتخابات و جریان‌های مختلف سیاسی که احتمال می‌رفت کاندیدا باشند را در صف این نانوایی کشیده بودیم. امسال سعی کردیم محیط زیست را در نظر بگیریم و مسائل مهم را در قالب یک قصابی به نمایش بگذاریم که در عین خنده‌دار بودن طنز هم هست. گونه‌هایی که در حال انقراض هستند گوشتشان در این قصابی به فروش می‌رسد یا موضوع فروش کتاب و درخت را در معرض نمایش گذاشتیم. همچنین نمایی از یک شهر شلوغ و مشکلات زیست محیطی و معضلات شهری را برای ارائه در غرفه امسال طراحی کردیم. در عین حال در این قصابی صفی از سیاسیون را تشکیل دادیم. مثل بقیه کارهایی که در نشریه داریمف برای گرفتن تلخی واقعیت‌ها انجام گرفت و با طنز تلفیقشان کردیم. سعی می‌کنیم در این زمینه مسئولیت اجتماعی داشته باشیم و مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را در قالب طنز مطرح کنیم.

مظفری در رابطه با تفاوت کیفی نمایشگاه مطبوعات امسال با سال‌های گذشته ابراز کرد: نمایشگاه امسال، متفاوت از سال گذشته نبود. البته سال گذشته نشریاتی بودند که امسال جای خالی‌شان احساس می‌شد. همچنین سال‌های قبل استقبال از نمایشگاه مطبوعات خیلی بیشتر بود و در سال‌های اخیر روند نزولی داشته است. روی هم رفته از آنجا که تمامی قشر مطبوعاتی با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند؛ از ظاهر این نمایشگاه ‌ا تمام مشکلاتی که جامعه رسانه ای دارند را نمی‌توان متوجه شد. واقعیت این است که ما در این نمایشگاه نمایشی از حضور مطبوعاتی را که به سختی سرپا هستند، داریم. در عین حال هم می‌توان حدس زد که هم قدرت خرید مردم پایین است و هم رغبت به مطالعه کم است. چندین سال قبل بن خرید می‌دادند و حداقل قشر دانشجو نشریه محبوب خود را خریداری می‌کرد و آن اتفاق خوبی برای رونق نمایشگاه بود که اکنون حذف شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر