menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فراخوان کشوری «رقص شمشیر جاهلی» برگزیدگان خود را شناخت

مراسم اختتامیه فراخوان کشوری شعر هجو «رقص شمشیر جاهلی» در شهر کرج برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه مراسم اختتامیه فراخوان کشوری شعر هجو «رقص شمشیر جاهلی» با حضور مسئولین کشوری و استانی در شهر کرج برگزار شد.

این فراخوان کشوری پیرو بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم هجو عملکرد متناقض آمریکا، رژیم سعودی و تناقضات دنیای امروز از خرداد ماه سال جاری با محوریت شعر هجو اعلام شد که با استقبال بسیار خوب شاعران سراسر کشور مواجه شد. در این فراخوان بیش از ۱۵۰ اثر شرکت داده شد که پس از داوری آثار از نفرات برگزیده با اهداء لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

این مراسم با حضور محسن مومنی شریف (رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی)، آیت الله حسینی همدانی (نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج)، سردار مولایی (فرمانده سپاه استان البرز)، دکتر علیرضا قزوه (شاعر و مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری)، سردار ادیبی و سایر مسئولین و شاعران برگزیده از سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم پس از خیر مقدم دکتر اسماعیل آجرلو (رئیس حوزه هنری البرز)، شاعران برگزیده آثار خود را ارائه نموده و محسن مومنی شریف به همراه آیت الله حسینی همدانی در سخنانی به تشریح موضوع هجو در شعر و رسالت شاعران و هنرمندان در دوره کنونی پرداختند. همچنین در این برنامه از کتاب منتخب آثار این فراخوان رونمایی گردید و در نهایت نیز پس از قرائت بیانیه هیأت داوران توسط استاد رحمان نوازنی، ۱۵ نفر از برگزیدگان این فراخوان کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است کتاب منتخب آثار این فراخوان توسط انتشارات سوره مهر به انتشار رسیده و در اختیار علاقمندان قرار دارد.

شایان ذکر است ندا نوروزی، امید خسروی، مصطفی مشایخی، فرانک حمزه‌زاده و علی سلیمانی نفرات برگزیده و مجتبی حاذق، مسلم نجفوند، ‌معصومه شاکری، مهدی عزیزاللهی، مهدی زارعی، حسن اسحاقی، مجید صالحی، الطاف ذکی،‌ مجتبی خرسندی و حسن خسروی نفرات تقدیری این فراخوان کشوری بودند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر