menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ماشین پیکان

فراخوان دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از فراخوان دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای خبر داد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد وحدتی فرد گفت:دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای با هدف معرفی حمل و نقل عمومی بین شهری و کارکردهای آن ، ایجاد ارتباط هنر و حمل و نقل و استفاده از نگاه تیزبینانه هنرمندان عکاس و کاریکاتوریست ها برای به تصویر کشیدن زوایای پنهان حمل و نقل و برگزار می شود.

وی در خصوص موضوعات این مسابقه اظهار کرد: آرامش در سفر، رانندگی مطلوب، اقامه نماز در راه، تردد عابر پیاده در حاشیه راه ها، ایمنی موتورسوارها، حمل بار ایمن با با وانت بارها، گذشته، حال و آینده حمل و نقل عمومی، حمل و نقل و توسعه با محوریت مسافر، زائر، جاده و حمل و نقل از جمله موضوع های عنوان شده برای این مسابقه است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی ادامه داد: موضوع ویژه این مسابقه نیز “حمل و نقل مشهد مقدس با نگاه پایتخت فرهنگی جهان اسلام 2017” است.

رييس برگزاری دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه را 15 آبان ماه امسال بیان کرد و گفت: نتایج این مسابقه 10 آذرماه اعلام و از برگزیدگان در مراسمی در 26 آذرماه، روز ملی حمل و نقل و رانندگان با اهدای هدایای نقدی تقدیر می شود.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه با شماره های 37650165 – 051 و 37650167 – 051 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی این اداره کل به نشانی www.razavirmto.ir مراجعه کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر