menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین جشنواره استند آپ کمدی پایه خنده

فراخوان دومین جشنواره ی ملی استعداد یابی پایه خنده

فراخوان دومین جشنواره استعدادیابی پایه خنده (استند آپ) با شعار “بهتر دیده شوید” از سوی مدیریت ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اعلام شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، جشنواره استندآپ کمدی پایه خنده طرحی استعدادیابی برای شهروندان اصفهانی بود که سال گذشته در اولین سال برگزاری خود با استقبال غیرقابل انتظار شهروندان روبرو شد. استندآپ کمدی یا کمدی ایستاده نوعی از کمدی است که فرد به وسیله حرکات بدن و گفتگوی طنز، برنامه خود را اجرا خواهد کرد.

سید ابراهیم حسینی، مدیر ویژه برنامه‌های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از استقبال خوب شهروندان از این جشنواره در سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به قولی که به مردم داده بودیم، موظف شدیم امسال هم این جشنواره را ادامه دهیم. اما تفاوت این دوره با دوره قبل در این است که تلاش شده امسال فراتر از دوره قبل و با سطحی حرفه‌ای‌تر این جشنواره برگزار شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزش شیوه و نویسندگی استندآپ در دومین دوره جشنواره
وی از فضای کارگاهی و آموزشی در این دوره خبر داد و گفت: در این دوره کارگاه‌های بیشتری آماده برگزاری است، امیر کربلایی‌زاده کارگاه شیوه‌های اجرا را تدریس می‌کند و رضا ساکی دو کارگاه در متن و نویسندگی را در اختیار دارد و در کل کارگاه‌ها بیشتر و حرفه‌ای‌تر از سال گذشته است.

تلاش برای افزودن به ظرفیت طنز شهر طنزپرور اصفهان
مدیر ویژه‌برنامه‌های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: تلاش اصلی ما این است که به ظرفیت طنز اصفهان اضافه کنیم، دوره قبل را با ریسک و امیدواری آغاز کردیم، اما در این دوره اطمینان ما برای پیشرفت بسیار بیشتر است.
وی افزود: اصل این اطمینان برمی‌گردد به طنزپردازی شهروندان اصفهانی و تاریخ طنز و کمدی در این شهر، با محوریت طنزی که در تاریخ نمایش اصفهان با وجود افرادی چون رضا ارحام صدر و دیگر بازیگران تئاتر وجود داشته است.

استفاده از ظرفیت و استعداد طنز خانوادگی در ایام نوروز
حسینی افزود: برای این دوره و با توجه به اعلام فراخوان قبل از نوروز، انتظار داریم که افراد از فرصت نوروز استفاده کنند و در جمع خانواده‌هایشان از شادی و نشاط نوروز، مهمانی‌های عید و طنز خانوادگی بهره ببرند. تا از ظرفیت و استعدادهای خانواده‌ها در فیلم‌های ارسالی برای جشنواره استفاده بشود.

مدیر ویژه برنامه‌های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، از حضور یک داور خانم و رایزنی برای این حرکت خبر داد و در ادامه افزود: یک بخش از استندآپ اجرای برنامه به وسیله حرکت بدن است که این موضوع برای خانم‌ها محدودیت به همراه دارد، با این حال، تلاش می‌کنیم به بهترین نحو بانوان نیز در این جشنواره حضور پیدا کنند و حقی از آن‌ها ضایع نشود.

داوری دومین دوره جشنواره در ۳ مرحله با حضور حرفه‌ای‌های این حوزه
اولین مرحله داوری این جشنواره پس از پایان مهلت ارسال آثار از ۲۰ تا ۳۰ فروردین ۹۶ است که داوری آن را حرفه‌ای‌های این حوزه به عهده خواهند داشت.

دومین مرحله داوری این جشنواره به مدت یک هفته با اجرای افراد برگزیده در چند نوبت ادامه خواهد یافت و سومین مرحله داوری که با حضور هنرمندان کشوری در حوزه استندآپ به انجام خواهد رسید، بخشی است که برگزیدگان اصلی این دوره از جشنواره «پایه خنده» مشخص خواهند شد.

تبلیغات جشنواره استندآپ کمدی «پایه خنده» توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و مدیریت ویژه برنامه‌های شهری در دهه پایانی اسفندماه آغاز شده و علاقه‎مندان می‌توانند آثار اجرایی و فیلمبرداری شده خود را تا تاریخ ۲۰ فروردین به صفحات وب، اینستاگرام و تلگرام جشنواره ارسال کنند.

فراخوان :
شرکت کنندگان تا ۲۰ فروردین ماه ۹۶ فرصت دارند کلیپ های خود را در قالب لوح فشرده به یکی از سه روش ارسال به رایانامه جشنواره (payekhandeh@gmail.com)، ارتباط با ادمین کانال تلگرام پایه خنده (@payekhandeh2) و یا تحویل لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

جوایز در نظر گرفته شده جشنواره “پایه خنده” برای نفر اول مبلغ سه میلیون تومان، نفر دوم مبلغ دو میلیون تومان و نفر سوم مبلغ یک میلیون تومان می باشد.

این جشنواره بدون هیچ محدودیتی سنی ویژه بانوان و آقایان برنامه ریزی شده که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۶۸۱۵۸۶ تماس حاصل کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر