menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شهرام شفیعی ۱

فراخوان داستان‌ های طنز صد کلمه‌ای با موضوع آلودگی هوا

شهرام شفیعی (طنزنویسِ معروف به دارکوب حواس‌پرت) به تازگی فراخوانی را در کانال تلگرام خود با نام «آژانس مرکزی طنز و کمدی»، برای طنز نویسان منتشر کرده که داستان‌های صد کلمه‌ای طنز خود را با موضوع آلودگی هوا برای این طنزپرداز بفرستند.

به گزارش شیرین طنز، شفیعی در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: در کانال به دوستان پیشنهاد دادم که داستان‌هایی صد کلمه‌ای در رابطه با آلودگی هوا بنویسند و ارسال کنند. این می‌تواند راهی باشد برای دوستانی که می‌خواهند عضو این آژانس باشند.

شفیعی ادامه داد: اگر کارهای خوبی به دستمان برسد ممکن است که آن‌ها را به صورت یک کتاب هم منتشر کنیم. صحبت‌هایی شده که چند مرکز فرهنگی هم از این این موضوع حمایت کنند و قرار است تا هفته‌ی آینده جواب قطعی بدهند. آن وقت به برگزیدگان طی مراسمی جایزه داده خواهد شد.

این طنزپرداز با اشاره به اینکه خیال دارم از بین آثار رسیده، افرادی برتر را برای تشکیل یک تیم، شناسایی کنم، بیان کرد: در حال حاضر روی چند پروژه‌ی کتاب کار می‌کنم و همینطور پیشنهادهای مختلفی از جانب رسانه‌ها به من می‌شود. برای همین تصمیم گرفتم یک تیم تشکیل دهم و افراد این تیم را می‌توانم از بین برگزیدگان آثار رسیده، در سراسر ایران شناسایی کنم. همانطور که تا امروز شش نفر از نیروهای خوب طنزنویس را پیدا کرده‌ام که آثار خود را برایم فرستاده‌اند.

قصه گویی شهرام شفیعی

او در پاسخ به این سوال که آیا قصد ادامه‌ی این برنامه را در موضوعات دیگر هم دارید، اظهار داشت: بله. ممکن است با موضوعات دیگری هم به فراخور شرایط، این برنامه را ادامه دهیم. همچنین ممکن است همیشه داستان‌ نباشد. می‌تواند یک دقیقه برنامه‌ی کمدی درباره‌ی موضوعی خاص باشد. در واقع تمرکز آژانس مرکزی طنز و کمدی روی متن و اجرا است.

علاقه‌مندان به نگارش داستان صد‌کلمه‌ای طنز، با موضوع آلودگی هوا می‌توانند آثار خود را به این شماره (۰۹۱۲۱۴۰۴۹۵۷) تلگرام کنند.

https://telegram.me/centralcomedyagency لینک کانال «آژانس مرکزی طنز و کمدی»

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر