menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شعر طنز کارگردان جنگ

فراخوان اولین جشنواره سراسری خاطرات طنز دفاع مقدس

فراخوان اولین جشنواره سراسری خاطره و خاطرات طنز و شوخ طبعی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس با موضوع نماز و نیایش با عنوان”لبخندهای شما را خریداریم” اعلام شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از واحد خبر صدا و سیمای فارس، انصاری دبیر جشنواره گفت: علاقمندان به خصوص خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و همه افرادی که با موضوع نماز و نیایش و عبادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرات طنز و نوشته های طنزگونه و شوخ طبعی های شنیدنی دارند می توانند تا سی دی ماه خاطرات خود را به نشانی پست الکترونیکی h.gonjayesh@yahoo.com یا hamidgonjayeash@yahoo.com ارسال کنند .

شعر طنز کارگردان جنگ

نخستین جشنواره ملی خاطرات طنز نماز و نیایش در دوران دفاع مقدس به همت گروه مطالعاتی افق و حمایتهای مردمی با هدف بررسی جایگاه نماز و نیایش در دوران دفاع مقدس، بیان رابطه عمیق و معنوی نماز و عبادت در سنگرها و آثار و پیامدهای آن بر رزمندگان، تعمیق و انتقال فرهنگ نورانی نماز به نسل ها- جمع آوری و انتشار خاطرات طنز و شوخ طبعی های انجام شده با موضوع نماز و نیایش توسط رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجلیل از بهترین خاطرهای طنز و خاطره نویسی های طنزانه و شوخ طبعی های ارزشمند رزمندگان در دوران دفاع مقدس با محوریت نماز و نیایش سی ام بهمن در استان فارس برگزار می گردد.

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. فیروزقاسمی:

    سپاس
    ضمن تقدیر و تشکر از تلاش دست اندرکاران و دوستان گرامی با گرایش های ادبی ، فرهنگی ، هنری و … که با پرداختن به مقوله طنز،موجب نشاط و شادابی در جامعه می شوند، جای بسیار خشنودی دارد که در زمینه های مختلف به طنز پرداخت می شود، علی الخصوص خاطرات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با محوریت نماز و نیایش که بسیار قابل اهمیت است.
    موضوع نماز و نیایش و یاد و خاطره رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و فضای نورانی نماز در سنگرها حال و هوای خاصی به این جشنواره بخشیده است.
    “موفق وبرقرارباشید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر