menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فراخوان اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان از برگزاری اولین جشنواره تئاتر استانی طنز در این شهرستان خبر داد و گفت: استفاده از شیوه های نمایش های بومی و ایرانی در ساختار نمایش ها یکی از موضوعات جشنواره تئاتر استانی طنز است.

به گزارش شیرین طنز، علی اسلامی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان (۴ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان در راستای اهمیت طنز در ایران و نیاز مبرم جامعه امروز به نشاط و شادابی و ضرورت کارکرد طنز در شرایط اجتماعی کنونی برگزار می شود.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان میزبان اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان، توجه به کارکرد طنز در آثار دفاع مقدس، توجه به معضلات و آسیب های اجتماعی، توجه به طنز در ادبیات و فرهنگ فولکلور و استفاده از شیوه های نمایش های بومی و ایرانی در ساختار نمایش ها را از موضوعات اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان عنوان کرد.

اسلامی بابیان اینکه اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان به صورت رقابتی است گفت: به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی بابیان اینکه هنرمندان باید تولیدات خود را حداکثر تا ۵ اردیبهشت سال ۹۷ به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان تحویل دهند ابراز کرد: اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان اردیبهشت سال ۹۷ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان برگزار می شود.

خاطرنشان می شود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۳۲۲۶۰۶۶-۰۳۸ تماس بگیرند.

پایان پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر