menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فاطمه گودرزی از ما فرشته نیستیم میگوید

فاطمه گودرزی درباره سریال «ما فرشته نیستیم» که به کارگردانی فلورا سام برای نوروز تولید می شود و هم اکنون نیمی از تصویربرداری آن انجام شده است به خبرنگار مهر گفت: «ما فرشته نیستیم» مجموعه ای طنز و مفرح برای روزهای عید است که در آن بازیگرانی همچون علی صادقی، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، برزو ارجمند و … بازی می کنند و از تیمی که حضور دارند می توان به فضای طنز کار پی برد.

وی که برای اولین بار است در سریالی نوروزی بازی می‌کند، ادامه داد:

من هیچ گاه دنبال این نبوده ام که در چه کاری و برای چه مناسبتی بازی می کنم، برعکس به دنبال فیلمنامه های خوب بوده ام. مخصوصا همیشه از کارهای مناسبتی فرار کرده ام چون این سریال ها به پروژه هایی پرشتاب تبدیل شده اند. سریال هایی مثل «آپارتمان»، «رعنا» و «دردسر والدین» با سریال های این سال ها بسیار تفاوت دارند. هم اکنون سرعت کار به شیوه ای شده که تلویزیون تنها می خواهد آنتن خود را پر کند و به همین دلیل من ترجیح می دهم بیشتر تله فیلم کار کنم اما این سریال را به دلیل فضای شاد و مفرحی که دارد و همچنین فیلمنامه آن پذیرفتم.

ما فرشته نیستیم

گودرزی که بیشتر در کارهای جدی دیده شده است، بیان کرد: من پیش از این هم در کارهای طنز بازی داشته ام و با این حوزه ناآشنا نیستم اما بازیگری که بیشتر طنز بازی می کند دیگر به کارهای جدی دعوت نمی شود بنابراین شاید به این دلیل در کارهای جدی بیشتر دیده شده ام. همچنین فیلمنامه های این حوزه بیشتر کارهای فانتزی هستند اما من طنز موقعیت را ترجیح می دهم. در هرحال آنچه برای من مهم است قصه و فیلمنامه است که اگرجذاب باشد و پتانسیل داشته باشد علاقمند به بازی در آن هستم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان درباره نقش خود و داستان سریال توضیح داد:

البته من ترجیح می دهم داستان سریال را نگویم و خود بیننده ها آن را ببینند اما به طور خلاصه داستان این سریال درباره چند خانواده است. من و محمود جعفری هم در این سریال پسری داریم که نقش اش را علی صادقی بازی می کند و او درگیر مسایلی می شود که داستان سریال را تشکیل می دهد.

سریال نوروزی «ما فرشته نیسیم» در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی فلورا سام در ایام نوروز از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر