menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

علیرضا پاکدل در ورلد پرس

علیرضا پاکدل جایزه ی بزرگ جشنواره کارتون پرتغال را دریافت کرد

هنرمند حوزه هنری خراسان رضوی، جایزه بزرگ و رتبه اول جشنواره بین المللی کارتون مطبوعاتی پرتغال را از آن خود کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از واحد خبر روابط عمومی حوزه هنری خراسان رضوی، «ورلد پرس» کارتون یکی از معتبرترین رویداد های کارتون مطبوعاتی در شهر لیسبون پرتقال می باشد که از سال ۲۰۰۵ تا کنون دایر گردیده است.

علیرضا پاکدل، مسئول دفتر کاریکاتور حوزه هنری خراسان رضوی در بخش اصلی این رویداد بین الملی رتبه اول و جایزه بزرگ این جشنواره را بدست آورد.

اختتامیه این جشنواره در شهر لیسبون پرتغال برگزار شد و پاکدل ابتدا جایزه اول در بخش «editorial cartoon» را از آن خود کرد و در نهایت جایزه «گرند پرایز» (جایزه بزرگ) جشنواره را که مهمترین جایزه جشنواره است را بدست آورد.

پاکدل درباره دریافت این جایزه گفت؛ گرفتن این جوایز را افتخار بزرگی برای خودم و کشورم می دانم چون این جشنواره بزرگترین جشنواره مطبوعاتی در دنیا در حوزه کارتون است. من هم با اثری که درباره غرق شدن مهاجران در حین سفر به کشورهای اروپایی است و در عین حال بی تفاوتی برخی کشورهای اروپایی نسبت به این رویداد حائز رتبه برتر شدم.

علیرضا پاکدل تا به حال چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی داشته و داوری چندین جشنواره از جمله داوری جشنواره‌ی بین‌المللی کاریکاتور «دن کیشوت» را بر عهده داشته است.

وی در سال ۹۲ به عنوان بهترین کارتونیست ایران معرفی شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر