menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عباس احمدی

عباس احمدی : دفتر طنز حوزه هنری عَلَم نشر آثار طنز را بر دوش بکشد

عباس احمدی ضمن حضور در غرفه انتشارات سوره مهر گفت: متاسفانه ما ناشر تخصصی طنز در کشور نداریم و به همین جهت هم آثار طنز مکتوب در زمینه توزیع دچار مشکل هستند.

به گزارش شیرین طنز، عباس احمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری با بیان اینکه با تازه ترین اثر طنزش با عنوان «مخزن الاشرار» در نمایشگاه کتاب حضور دارد، اظهار کرد: این اثر مجموعه نقیضه و شعرهای طنز من است که تا به این لحظه استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: متاسفانه ما ناشر تخصصی طنز در کشور نداریم و به همین جهت هم آثار طنز مکتوب در زمینه توزیع دچار مشکل هستند.

عباس احمدی ۱

احمدی با تاکید بر اینکه دفتر طنز حوزه هنری می تواند عَلَم نشر آثار طنز را بر دوش بکشد، عنوان کرد: البته دفتر طنز به تولید آثار طنز اهتمام می ورزد، اما می تواند بیش از این در این زمینه کار کند. سوره مهر نشر بزرگی است و در زمینه های مختلف اثر چاپ و منتشر می‌کند و در چنین شرایطی طنز به درستی دیده نمی‌شود.

این شاعر و نویسنده گفت: در دهه اخیر تعداد شاعران و نویسندگان کشورمان رشد زیادی داشته اند و این رشد قابل قبول است. البته حضور بسیاری از آثار طنز در فضاهای مجازی باعث شده نتوانیم سره را از ناسره تشخیص دهیم، اما باز هم می توان آثار مکتوب بسیاری در این زمینه تولید کرد.

احمدی همچنین گفت: توزیع کتاب در شهرستان های کشور از موضوعات مهمی است که باید مدنظر ناشران و حوزه هنری قرار بگیرد. در شهرستان‌های کشور کتاب‌فروشی‌های کمی وجود دارد و برای توزیع آثار باید فکر اساسی شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر