menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عباس احمدی

عباس احمدی-برنده اولین کله قند زرین از مسابقه قند پهلو

دارنده دکتری منابع طبیعی و مجری برگزاری شب شعر طنز سوهان روح در قم و برنده اولین کله قند زرین از مسابقه قند پهلو. عباس احمدی برای شرکت در شعرآورد تبریز به همراه ناصر فیض مهمان شهر تبریز بود. آنچه می خوانید گزیده ای سخنان ما با عباس احمدی است. در روز های آینده خواننده گفت و گوی ما با ناصر فیض خواهید بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از تبریزبیدار ؛ ، عباس احمدی در خصوص دلیل حضورش در برنامه قند پهلو با اعلام اینکه آماده کمک به هر برنامه ای که باعث پیشرفت ادبیات معاصر شود هستم گفت: برای شرکت در این برنامه رضا رفیع تماس گرفت و درباره ایده این برنامه توضیح داد، البته خودشان هم کامل در جریان نبودند.

وی با اعلام اینکه نفس حضور در برنامه برای ما مهم بود و نمی خواستیم فضا رقابتی به نظر برسد ادامه داد: رضا رفیع گفت جلسه توجیهی می گذارم ولی من قبول نکردم و در مسابقه شرکت کردم.

عباس احمدی

این شاعر طنز پرداز با اشاره به اینکه برخی از شعرا به دلیل اینکه فضا رقابتی خواهد شد در برنامه شرکت نکردند ابراز داشت: در کل قند پهلو برنامه خوبی بود و در راستای کمک به ادبیات معاصر قدم بر می داشت.

احمدی در خصوص اینکه به نظر می رسد علاقه مند به شعر طنز سیاسی و در کل عبور از خط قرمز ها است تصریح کرد: احساس می کنم شاعر نباید خنثی باشد، من هم به همین دلیل معمولا سعی می کنم معضلات سیاسی، اجتماعی و حتی فرهگی را در شعر هایم در سیبل قرار دهم و با اغراق درباره موضوعات عام طنز پردازی کنم.

وی ادامه داد: همیشه سعی می کنم به مشکلات عام بپردازم نه مسایل حزبی و تاریخ مصرف دار.

دانا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر