menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عباس احمدی

طنز گمشده مردم است

دبیر دومین جشنواره طنز مکتوب قمˈسوهان روحˈ با بیان اینکه طنز گمشده مردم است، گفت: طنز می تواند ناملایمات مردم را کاهش دهد.
عباس احمدی  روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: کمبود نشریات تخصصی طنز و از سوی دیگر کم رنگ بودن طنز مکتوب در رسانه ملی از مشکلات این عرصه است.

وی درادامه به اهداف جشنواره سوهان روح پرداخت و گفت: کشف و ساماندهی و به ظهور رساندن استعدادهای طنزنویسان قم، ایجاد مجال و محمل برای هنرمندانی که به صورت پراکنده کار می کنند، عرضه معیار و شاخصی به طنز پردازان قمی و همچنین تلاش در جهت تغییر دیدگاه از حالت تفننی به جدی و نگاه علمی به مقوله‎ی طنز، از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به استقبال گسترده از نخستین جشنواره سوهان روح در سال گذشته گفت: ارائه بیش از 400 اثر از سوی هنرمندان قم نشان از بالا بودن پتانسیل این هنر در این استان است.

عباس احمدی

احمدی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 20 اسفند92 است، افزود: علاقه مندان به شرکت دراین جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی sohane.roh@gmail.com ارسال کنند و یا در ساعات اداری به نشانی قم، خیابان شهدا(صفاییه)، کوچه23، پلاک هشت حوزه هنری استان قم مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: دومین جشنواره طنز مکتوب سوهان روح، با دو موضوع ˈآزادˈ و ˈفرهنگ شهروندیˈ برگزار می شود.

وی بیان داشت: آثار ارسالی باید در غالب شعر، داستان، نثر، ادبیات کودک و نوجوان و شعر با گویش قمی باشد و زمان برپایی جشنواره اواخر فروردین 1393 خواهد بود.

جمهوری اسلامی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر