menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کچل ریزش مو تاس

طنز : کچلو تراپی!

حمیدرضا داودی از قم :

در ادامه ی بحثهای کاملاً علمی و عملی گذشته ای که خودم هم در ذهن ندارم و در راستای ایدئولوژی گران وزن و سنگین سنگ اهمیت به ظواهر امر و ظاهر سر و توجه ویژه ی انسانهای امروزی به کاکل، که اگر تبلیغات و تیزرها را ملاک اهم و مهم شمردن نیازهای جامعه بدانیم، نداشتن آن معظلی پودر کننده است، چنانکه اهمیت رسیدگی به آن از خرید خانه و ماشین و تشکیل خانواده و ادامه ی تحصیل ضروری تر به نظر می رسد.
دیدن چهره های شاد آنها که پس از کاشتن مو از فرط شادی حتی رنگ دندانهایشان سفیدتر شده و آبی زیر پوستشان افتاده، باعث می شود که همسرانشان رفتار انسان دوستانه ای پس از کاشتن مو با آنها داشته باشند و این موضوع شاهد این مدعاست که مو دارها انسانهای بسیار کار درستی هستند و به هر طریق باید بر کویر خالی سر، نهالهای مو را کاشت و با تمام وجود در حفظ و نگهداری این مراتع بی آب و علف کوشید، جوری که از ریاست محترم منابع طبیعی نشان سپاس برایمان صادر و به دستان مبارک خود بر سینه ی افتخارات ما درج شود.

کچل

در این راستا و پس از پی بردن به این نکته ی ضروریِ تغییر شخصیت انسانها پس از مودار شدن، یکی از دوستانم که بدتر از من سرش به مو حساسیت موضعی شدیدتری پیدا کرده و پوست سرش شعر یکی بود و یکی نبود را هر روز با آهنگ تندتری می خواند، شروع کرد به پیگیری کشف راهی برای بدست آوردن موهای بر باد رفته و در این راستا دکتری را درشهر یزد کشف کرد که با ترکیب طب سنتی و نوین اقدام به استخراج تارها از لایه های زیرین پوسته ی سر می نمود.
دوستمان اقدام به یارگیری برای پرکردن صندلی های ماشین نمود تا این مسیر طولانی را تنها نباشد، خلاصه کچلهای محترم با یک خودرو به سمت یزد سرازیر شدند و چون این موج از سایر شهرها هم جریان پیدا کرده بود، آن پزشک اسم و رسمی درانده بود که برو و ببین، وقتی دوستانم به عوارضی یزد رسیده بودند، آدرس خیابان را از افسر راهنمایی پرسیده بودند که ایشان با توجه به ظواهر براق سرهایشان، سوال کرده بود پیش فلان دکتر می روید؟ همه از این حسن شهرت و کشفی که کرده بودند خوشحال شده و به صورت یکصدا مثل یک گروه کُر گفته بودند “بعله”.
خلاصه آنقدر این راه بین دو شهر را ماهیانه رفتند و برگشتند تا بالاخره کرکهای کله ی آنها رویید، ولی در یک حادثه رانندگی چنان صدمه دیدند که نه تنها کُرکهایشان بر باد رفت، بلکه پَرهای دُمشان هم ریخت و ریشه سایر موهایشان هم از شدت ترس دچار لرزه و ریزش شدید شد.
پس از یکسال حالا همان دوستم که اصرار بر موداشتن داشت و فراموش کرده که کچلها غیر از مو سایر گزینه های مربوط به زیبایی را یکجا دارند! پزشک طبی سوزن بدستی را در تهران جوریده که به نقل از خودش اگر به خاطر کثیفی مطب، ایدز نگیرد احتمال دارد که دوباره به مرحله ی کرک زنی برسد، تا بعد چه پیش آید.
در پایان آرزو دارم خداوند مهربان همه ی بیماران را مخصوصاً کچلهای در حسرت مو را شفای عاجل عنایت فرماید.

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. زاهده:

    متن خیلی باحالی بود! بسی مشعوف گشتیم 🙂
    “خلاصه کچلهای محترم با یک خودرو به سمت یزد سرازیر شدند…” :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر