menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنز : کشف اندام های جدید در بدن

سید ابوالفضل طاهری :

محققان موفق به کشف یک عضو جدید در سیستم گوارشی انسان شدند. این عضو جدید مزانتر نام دارد حال به اعضای جدید بدن انسان که هنوز کشف نشده و بیشتر در بدن مسئولین دیده می شود می پردازیم:

میزیه:

این عضو شبیه کلیه است با این تفاوت که خارج از بدن مسئول حضور دارد اما جان مسئول بشدت به این عضو حیاتی بند است. میزیه عضو وفاداری نیست این عضو را می توان از مسئولی به مسئول دیگر پیوند زد و مسئول را با تیپا از میزیه اخراج کرد.

زبان نوید بخش:

این عضو مواد غذایی را بصورت کاملاً بهداشتی روی سر مردم می مالد و روزهای خوشی را بشارت می دهد و با وعده و وعید مردم را از غم می رهاند. مدیونید فکر کنید منظور از ماده غذایی عسل و شیره و این چیزهاست.

شامه پر احساس:

تکلیف رایحه ای دارد شبیه بوی پنیر خامه ای که فقط بینی برخی مسئولین قادر است آن رایحه را درک کند. این رایحه بصورت فصلی به خصوص فصل پیش از انتخابات بسیار شایع می شود و منجر به احساس تکلیف برخی از همین افراد می گردد.

گوش شنوا:

این گوش قادر است هر گونه صدای مردم و ندای دل شان را بصورت سمعکلس شنیده و در همان راستا خدمت کند. البته گاهی هم صدا اشتباه دریافت می شود مثلا چند وقت پیش صدای استارت پراید ما را شنیدند و قیمت پراید چند میلیون افزایش یافت.

چشم آینده نگر:

این عضو با قابلیت های بصری قادر است تصمیماتی بگیرد که همه از اتخاذ این تصمیم انگشت به دهان بمانند. به عنوان نمونه برخی مسئولین با آینده نگری حقوق های نجومی به خودشان دادند تا با چشیدن طعم خوشبختی بتوانند برای همه مردم این طعم لذت بخش را به ارمغان بیاورند.

قلب خدمتگزار:

این قلب بصورت کاملا خودکفا فقط به عشق مردم می تپد. مورد داشتیم مسئولی پس از مرگ هم قلبش بی وقفه می تپیده. آخرش مجبور شدند جنازه را روی زمین گذاشته و با غلتک سه بار از رویش عبور کنند تا قلبش نتپد.

منتشر شده در : مجله ی طنز بعد پنجم طنز

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر