menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حقوق نجومی

طنز : چگونه یک شبه پولدار شویم؟

وحید حاج سعیدی :
بدون مقدمه و هر گونه ملاحظات سیاسی و اقتصادی و زیست محیطی باید اذعان کنیم در حال حاضر خلق الله حال و حوصله کارکردن ندارند و بیشتر دنبال پول کلفت و نان نازک می گردند. در واقع امروزه اکثر مردم رویای پولدار شدن ، داشتن ماشین و ساختمان های آن چنانی ، در آمد میلیونی ، سفر های خارجی و … را در سر می پرورانند و برای رسیدن به این آرزوها در کوتاه ترین زمان، گاهاً دست به فعالیت های عجبیب و غریب می زنند.

البته بخشی از دلایل به وجود آمدن این رویکرد را می توان گردن شکسته ناپلئون هیل انداخت که فرموده است بیندیشید و پولدار شوید! ملت سه شیفت کار می کنند باز هشت شان گرو یازده و دوازده است آن وقت این بابا انتظار دارد با ما خیره شدن به در و دیوار پولدار شویم. علی ای حال از آنجا که در عصر حاضر برای پولدار شدن راه های دیگری به جز دریافت حقوق های نجومی، رانت خواری، قاچاق کالا و ارز و … وجود دارد توجه شما را به برخی از این راهکار ها جلب می کنیم. فقط این روش ها ما نیاز به کمی ریسک پذیری منطقی دارد که اگر پایه باشید می توانید خیلی سریع بلند شوید و پیشرفت کنید. راستش بخواهید ریسک دارای مراتب و درجات مختلفی است که ریسک منطقی به سه نوع تقسیم می شود:

درنوع اول شما با سرمایه خودتان ریسک می کنید. مثلاً زمین کشاورزی یا خانه پدری تان را می فروشید و در یکی از موسسات مالی معتبر! سرمایه گذاری می کنید تا وام با کارمزد ۵/۲ درصد به شما بدهند. بعد می توانید با این وام به انجام امور اقتصادی بپردازید. البته اگر هم بانک مرکزی درب این موسسات معتبر را کاه گل گرفت و موسسه به جای پولتان با منت چند برگ حواله یک موسسه دیگر با تاریخ های چند ماهه داد ، زیاد ناراحت نشوید چون ریسک کرده اید و ریسک بالا و پائین دارد.

در نوع دوم ریسک شما می توانید با تهیه برگه هایی به نام چک (که ظاهراً در همه بانک های دولتی قابل دریافت می باشد و برای تهیه آن نیاز به هیچ پشتوانه مالی نیست) ، از اعتبار شخصی خودتان هزینه کنید و هر جا بحث نقدینگی پیش آمد مبلغ مورد نظر را بلادرنگ روی یکی از این برگه ها بنویسید و تحویل دهید. نا گفته نماند در صورت پاس نشدن چک هایتان ، جهت فرار از طلبکاران و شر خرها، باید مهّیای استفاده از شیوه هایی نظیر ناشنوایی و نابینایی موقت ، پوشش نامتعارف و استتار ، جواب ندادن به تلفن همراه ، نصب آیفون تصویری ، تغییر چهره و مکان و سایر شیوه های مرسوم باشید.

در نوع سوم ریسک که کمترین خطر متوجّه شما می شود استفاده از سرمایه دیگران برای پیشرفت می باشد. برای این کار کافی است با مالک یک ساختمان کلنگی قرار داد ببندید و با وعده اعطای دو سه دستگاه آپارتمان به ایشان ، ساخت و ساز را شروع کنید. هزینه اولیّه با پیش فروش چند واحد فراهم می شود و بعد از اجرای ۳۰ در صد پروژه می توانید وام کم بهره بگیرید. در طول انجام مراحل ساخت هم می توانید مصالح ساختمانی را به صورت نسیه تهیّه کنید و بعد از فروش واحد ها پول مصالح را در صورت صلاحدید به صورت مقطعی و در یک بازه زمانی چند ساله بپردازید! پول خور مردم که نیستید ، بالاخره پرداخت می کنید. در هر کجای کار هم با مشکل مواجه شدید ، دَبه کنید و اصلاً نگران شرایط موجود نباشید. موفق باشید.

منتشر شده در : پایگاه خبری گلستان ما

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر