menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنز چای شیرین در رادیو

پرویز جمالی تهیه‌کننده “چای شیرین” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ برنامه با نگاهی طنز‌گونه به مسائل فرهنگی و اجتماعی روز می پردازد.

وی ادامه داد:‌ این برنامه از بخش‌های متفاوت و متنوعی تشکیل شده و یکی از آن آیتم‌ها “آقای اینتورنت” است که دو بازیگر “داود حیدری” و “سعید سلطانی” در این بخش با شخصی به اسم آقای اینتورنتی تماس می‌گیرند و در مورد مسائل مربوط به اینترنت از وی سوالاتی را می‌پرسند.

جمالی افزود: “تذکره” بخش بعدی این برنامه رادیویی است که در این قسمت “داود حیدری” به شرح حال بزرگان فرهنگ و ادب به صورت طنز می‌‌پردازد و در ادامه نیز حکایت‌ها و داستان‌‌های کوتاه طنز از کتاب‌های مختلف با صدای “محسن بهرامی” خوانده می‌شود.

چای شیرین

این تهیه‌کننده بیان کرد: بخش دیگر این برنامه با نام “پیشنهاد شیرین” به معرفی آثار فرهنگی طنزگونه از قبیل کتاب و فیلم می‌پردازد. جمالی تصریح کرد:‌ در بخش پایانی برنامه خبرهای طنز با صدای “محمدعلی مؤمنی” خوانده می‌شود. وی خاطرنشان رد: هدف از تولید این برنامه ایجاد فضایی مفرح و لذت‌بخش است.

گفتنی است: این برنامه هر پنجشنبه از ساعت 10 الی 11 به تهیه‌کنندگی و سردبیری “پرویز جمالی”،‌ نویسندگی “محمدعلی مؤمنی”،‌ صدابرداری “معین خانی‌‌زاده” و گویندگی “امیر زنده‌دلان” روی موج رادیو فرهنگ می‌رود.

yjc

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر