menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فضاهای مجازی

طنز : نقطه ی ضعفم سلام

افسانه بختیاری نژاد :

از دیروز که رفته ای هیچ چیزی از حلقوم نازپروده ام پایین نرفته است. نه شیر بزی نه گوشت بره ای . هیچ چیز . اگر خانوم جان از نقاط ضعیفه ام سوء استفاده نمیکرد و جان تو را قسم نمیداد حال و روزم معلوم نبود .
عزیزم ! چند دقیقه پیش که کباب بره را به نیش میکشیدم باز برق قطع شد و نتوانستم اولین نفری باشم که تو را میلایکد(لایک می کند). مراد جان امروز می خواهم تمام پست های گل گلی اینستاگرامم را پاک کنم و صفحه ی شخصی ام را گل مرادی کنم . بخاطر همین اولین عکس سلفی مان را به عشق تو شِیر می کنم و عاشقانه هایم را برایت پست می کنم. ما لایک خورترین ها می شویم اگر تو بخواهی.
عزیزم نمیدانی وقتی صفحه ی گوشی ام را باز کردم و دیدم مرادم مرا به گروهش اد کرده چقدر خوشحال شدم . آنقدر که وقتی لیست اعضا را از نظرگاهِ از حدقه درآمده ام می گذراندم در خیالاتی عاشقانه بال بال می زدم .

پاستیل کرمی ام ! یک موقع فکر نکنی دیدن نام این دختر ژیگول هایی که ناخن بریده ی انگشت کوچیکه ی پای چپمم _که فقط به درد ضرب دیدن میخورد _ نمی شوند، مرا نگران کرده است . ابدا . چرا که من به قدری به تو اعتماد دارم که اگر روز باشد و بگویی شب است من هم برای اینکه توی ذوقت نخورد میگویم شب است .
شیرازه ی طلق جزوه ام ! من آنقدر به تو مطمئنم که حتی برایم مهم نیست که آن ریحانه ی ذلیل مرده ، با آن سروشکل جلف و آفتاب مهتاب دیده اش ، که امیدوارم به زمین گِلی بخورد ، چگونه سر از گروه تو در آورده است ؟! یک موقع فکر نکنی من حساس شده ام و حضور این دماغ نقلی های شهری که نفس توی دماغشان جای لولیدن ندارد نگرانم کرده است . نه عزیزم. چرا که من مطمئنم مراد عزیزم شماره ی هیچ کدامشان را ندارد و همه شان از طریق لینک وارد گروه شده اند . حتی میدانم مرادم آنقدر مرا دوست دارد که توی پی وی هیچ کدامشان نمی رود .
لاله ی گوشم ! یک موقع دل به لایک های این دختره ی ورپریده سیما ، با آن موهای عجق وجقش خوش نکنی !
عزیزم فکر نکنی من حساس هستم ها . ابدا . ولی اگر می شود مرا هم مدیر گروه کن تا این ها بفهمند چقدر برای من ارزش قائل هستی . اینطوری خودت هم راحت تر به درس های دانشگاهت می رسی . من هم هر کسی نظم گروهت را بهم ریخت ریمو می کنم تا درس عبرتی شود برای ریمونشدگان …
اصلا حضور من به عنوان مدیر در گروه و لمس مشکلات از نزدیک، اعتماد سازی را هم بیشتر می کند و اعضا میفهمند که من هم متوجه ی روی اعصاب بودن این سیما ، دختره ی خودشیرین هستم و مشکلات را از نزدیک حس میکنم …

دوستدار همیشگی ات – من

منتشر شده در : نشریه خانواده شاد

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر