menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نظافت ورزشگاه

طنز : مناسب‌ ترین اماکن برای ریختن زباله‌ها

روح الله احمدی :
معاون حقوقی سخنگوی امور بین‌الملل سازمان ملی حفاظت از حقوق شهروندی به دفاع از حقوق شهروندان پرداخت.

به گفته خبرنگار ما، ایشان در دفاع از شهروندانی که در اماکن مختلف زباله می‌ریزند گفتند: اینجا می‌ریزن یار گله داره، اونجا می‌ریزن یار گله داره، پس کجا بریزن یار دست از سر ما برداره! زباله برای دور ریختنه دیگه!

بعد از ایشان آقای فامیل دور نیز زبان به اعتراض گشود و گفت: اینقدر همه میگن زباله رو بریزین «دور»، سرزمین پدری ما پر از زباله شده و اقوام ما زندگی سختی رو می‌گذرونن. خوبه درهای دور رو ببندیم و کسی رو راه ندیم؟

نظافت ورزشگاه

پس از این صحبت‌های بی‌نتیجه، خبرنگار مهرآباد در حرکتی خودجوش گزارشی تهیه کرد که در آن به مناسب‌ترین اماکن برای ریختن زباله‌ها اشاره شده است:

کارخانه‌ها و تولیدی‌ها

نایلون‌ها، پاکت‌های بسته‌بندی و خیلی از زباله‌های دیگر را کارخانه‌ها و مراکز تولیدی روی اجناس می‌گذارند. می‌توان در همان جا، بخش‌هایی از محصول را که قرار است بعدا تبدیل به زباله بشوند را حذف کرد. اگر در حین حذف کردن زباله‌ها، آنها را تفکیک هم کنند که خیلی بهتر است. اینطوری طرح «تفکیک زباله از مبدا» به بهترین شکل انجام می‌شود.

خانه

بیشترین زباله‌ای که آدم تولید می‌کند درون خانه است. پس نزدیک‌ترین جایی که می‌شود زباله را در آن ریخت همان خانه است. اگر هم دلتان نمی‌آید یک دفعه تمام خانه را پر از زباله کنید، می‌توانید ابتدا از پشت مبل‌ها و زیر فرش‌ها شروع کنید.

کوچه و خیابان

پنجره، یکی از بهترین ساخته‌های دست بشر در رابطه با مسئله دفع زباله است. اگر نخواستید زباله را در خانه بریزید یا اگر مشغول رانندگی بودید، فقط کافی است پنجره را باز کنید و زباله را با تمام قدرت به بیرون شوت کنید. این وظیفه شهرداری است که سطل‌های زباله هوشمندی تهیه کند تا زباله‌های شوت شده شما را قبل از رسیدن به زمین مهار کند. آن هم به تعداد کافی.

طبیعت

وقتی به طبیعت می‌روید حتما زباله بریزید. اگر در طبیعت زباله نباشد، کرم‌ها، باکتری‌ها و موجودات سخت‌کوش و زحمت‌کش دیگری که وظیفه خطیر تجزیه زباله را بر عهده دارند از کار بی‌کار می‌شوند. مطمئنا شما راضی نیستید عده‌ای را از نان خوردن بیندازید.

استادیوم

زیباترین، بهترین و جدیدترین مکان برای ریختن زباله استادیوم است. خصوصا اگر شهرآورد هم باشد. تا می‌توانید زباله‌های خود، اقوام و همسایگان را جمع کنید و به ورزشگاه بیاورید. پس وعده ما ساعت ۹ شب، استادیوم آزادی.
منبع : مهر آباد – خبرگزاری مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر