menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ازدواج تورم

طنز : مردم کلاً از دریافت وام ازدواج صرف نظر کردند

روح الله احمدی :

مردم مهربان‌تر و دلسوزتر از این حرف‌ها هستند که صدای‌شان سر موارد کوچک و بی‌ارزشی مثل وام ازدواج دربیاید.

«بانک‌ مرکزی در حالی با افزایش وام ازدواج جوانان از ۳ به ۱۰ میلیون تومان به صورت ضمنی مخالفت کرد که پرداخت وام‌های چند ده میلیونی و میلیاردی به برخی مدیران، صدای مردم را در آورد.»

به گزارش خبرنگار مهرآباد این خبر تا حدودی شایعه است. یعنی بخش اول آن درست است اما بخش دومش که مربوط به درآمدن صدای مردم است، از بیخ شایعه است.

اصلا تا حالا دیدید صدای مردم دربیاید؟ اگر مسئولین و سیستم بانکی این شایعه را جدی بگیرند چه! اگر از این به بعد وام مدیران پرداخت نشود چه! اصلا فکر کرده‌اید اگر مدیران دیگر نتوانند خودروهای لوکس بخرند و سوار شوند، چقدر مناظر شهری بدی خواهیم داشت و مجبوریم فقط پراید و پیکان در شهر ببینیم! چطور فکر کرده‌اید مردم راضی می‌شوند که مدیران توانایی گرفتن عروسی‌های آنچنانی را برای فرزندانشان نداشته باشند و بعدش آنها را برای ماه عسل به سواحل اون تالیا نفرستند اما فرزندان خودشان وام ازدواج بگیرند! زشت است آبروی ما پیش خارجی‌ها برود و بگویند که مدیران ایرانی حتی پول یک سفر استانی را هم ندارند، چه برسد به سفر خارجی! خوب است مدیران هم بیفتند زیر خط فقر!؟ آن هم این مدیران زحمتکش و پرتلاش که همیشه در فکر خدمت به مردم هستند. اصلا جواب زن و بچه مدیران را چه کسی می‌دهد! الهی که باعث و بانی ساختن این شایعه به زمین گرم بخورد. ببینید یک شایعه چقدر می‌تواند عواقب بدی همراه داشته باشد.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم مردم برای نشان دادن همدلی و همزبانی خود، رسما اعلام کنند که کلاً از دریافت وام ازدواج صرف نظر کردند. یعنی علاوه بر اینکه راضی نیستند به آنان وام ۱۰ میلیون تومانی پرداخت شود، وام ۳ میلیون تومانی را هم نمی‌پذیرند. حتی با توجه به نیاز مدیران، می‌توانند برای رفع مشکلات آنان گلریزان هم بگیرند!

منبع : مهرآباد (خبرگزاری مهر)

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر