menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هواپیما

طنز : متن جدید خوش آمد گویی در هواپیما

مهدی محمدی :

یک هواپیما از باند فرودگاه مهرآباد خارج شد. (ایرنا،۲۴ مرداد)

با سلام به شما مسافرین که خودتان با پای خودتان وارد هواپیما شده‌اید. ورود شما را به پرواز شرکت هواپیمایی خودمان خوشامد می‌گوییم. در صورت عدم مزاحمت جاذبه کره زمین، نه تنها این هواپیما خواهد توانست از روی زمین بلند شود بلکه خواهد توانست از این فرودگاه وارد یک فرودگاه دیگر هم بشود. نگران سقوط هواپیما نباشید چون همین دیروز هواپیما را بیمه کردیم و در صورت سقوط هواپیما یک هواپیما در حد نو وزیر پنجاه سال جایگزین می‌‌‌شود.
خلبان پرواز کاپیتان توپولف‌ نژاد و گروه پروازی؛ سفری خوش برای شما آرزومند است. لطفاً به علامت نکشیدن سیگار توجه کنید و توجه داشته باشید این علامت را برای عمه خودمان اینجا نصب نکردیم.

هواپیما

در ضمن قلیان هم نکشید چون صدای قل‌قل آن حواس خلبان را پرت می‌کند. بستن پوشک بزرگسالان بیشتر از بستن کمربندها ضرورت دارد تا اعتبار و احترام شما مسافر گرامی حفظ شود. در گذشته در صورت بروز اشکال در سیستم هوای کابین، ماسکهایی از بالای سر شما آویزان می شد که کارآیی کمی داشت. برای همین به جای ماسک یک چیپس آویزان خواهد شد که ترکاندن آن مطمئنا کمبود هوای شما را جبران خواهد کرد. از آنجا که توجه و مراقبت از آثار باستانی وظیفه تک تک ماست در حفظ نظافت هواپیما بکوشید.
در ضمن این هواپیما دارای دو درب اضطراری در جلو، دو درب کناری و یک درب عقب می‌باشد که چون اهرم‌های آن زنگ زده است شاید کار نکند. البته اگر کار هم بکند فایده‌ای ندارد. ارتفاع پرواز هزار پاست که اگر این ارتفاع از زمین به صورت ناگهانی صفر شد ارتفاع روحتان از زمین بیشتر از هزار پا خواهد شد.
از آنجا که این پرواز دوازده ساعت تاخیر داشت و در سالن انتظار متوجه شدم همه شما فارسی زبان هستید، دیگر به انگلیسی اینها را بلغور نمی‌کنم.
سفر خوشی داشته باشید.
چاپ شده در روزنامه شهرآرای مشهد ۲۵ مرداد ۹۵

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر