menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محمد پیر علی سیاست روز

طنز مانند سوپاپ در برخی اخبار عمل می‌‌کند!

به گزارش شیرین طنز، محمد پیرعلی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:‌ طنز بهترین وسیله و ابزار در رسانه‌ها و مطبوعات کشور است که می‌تواند در عملکرد مدیران و مسئولان موثر واقع شود. مدیرمسئول روزنامه سیاست روز در ادامه افزود: طنز مانند سوپاپ در برخی از اخبار عمل می‌‌کند تا فشارهای ناهنجار بر جامعه را کنترل کند.

محمد پیر علی سیاست روز

وی با انتقاد از پایین بودن آستانه تحمل مسئولان در فضای رسانه‌ای، بیان داشت:‌ متاسفانه مدیران و مسئولان عکس‌العمل سریع و منفی به طنز نشان می‌‌دهند این در حالی است که مدیران باید خودشان به طنزپردازان سوژه دهند. پیرعلی با تأکید بر ضرورت درک موضوع طنز و قائل شدن جایگاهی مناسب برای آن در فضای رسانه و مطبوعات کشور، اضافه کرد: متاسفانه چنین شرایطی در فضای رسانه کشور وجود ندارد به‌طوری‌که مدیران مطبوعات کشور بیش از هرچیز دیگری نگران ستون طنز در روزنامه‌های خود هستند.

مدیرمسئول روزنامه سیاست‌روز با بیان اینکه طنزپردازان در مطبوعات کشور از امنیت شغلی برخوردار نیستند، بیان داشت: این مسئله موجب شده است که این دسته از فعالان رسانه‌‌ای طی سالیان در جا بزنند. وی با بیان اینکه رشد جدی در کاریکاتور و طنز در کشور اتفاق نیافته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه سوژه‌ها در طنز محدود و ملاحظات بیشمار است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر