menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنز فراموش شده است!

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه اداره ارشاد ایلام اماده همکاری با گروه های طنز پرداز است گفت: طنز در سالیان گذشته و امروز فراموش شده است و در ادبیات مکتوب و رسانه ها نیز مورد غفلت قرار گرفته است.

علی گهرسودی در مراسم بزرگداشت روز جهانی تئاتر با عنوان اردیبهشت تئاتر در ایلام، اظهار کرد: این مراسم به منظور زنده ماندن هنر پویا و مادری تئاتر برگزار شده است تا بتواند در عرصه فرهنگ سازی در اجتماع نقش خود را ایفا کند و همواره سیال و زایش باشد.

وی افزود: سینما، شعر،کتاب، مطبوعات و تئاتر متاثر از هنر نویسندگی است، پس باید توجه ویژه ای به بحث نویسندگی شود.

علی گهرسودی

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: طنز در سالیان گذشته و امروز فراموش شده است چه در ادبیات مکتوب و چه در فضای رسانه ای و نیز در رسانه های مکتوب مورد غفلت قرار گرفته است و این یکی از ضعف های نظام فرهنگی و هنری است.

وی گفت: طنز کاربرد و کارایی بسیار ویژه ای دارد و هم برای فضای اجتماعی کشور و هم برای مسئولین خاصیت طنز این است که مشکلات و معظلات و گلایه ها را با زبانی که قابل پذیرش برای مخاطبان باشد بیان می کند.

گهرسودی عنوان کرد: طنز گریه آو خنده را سبب می شود و نقطه ضعف را با یک زبان شیرین و روش شیرین قابل هضم و قابل درک به ما گوشزد می کند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،به طنز بها و اعتبار می دهد و برای این کار ارزش قایل است و از همین جا اعلام می کنیم که در خدمت گروه های هنرهای تجسمی و تمامی فعالان حوزه طنز خواهیم بود و توجه ویژه ای به بحث طنز داریم تا این بخش فعال تر و پویا تر شود.

تسنیم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر