menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جمعه ایرانی

طنز رادیویی فراگیرتر، مردمی‌تر و قابل فهم‌تر است

«مهران امامیه» گفت: تیپ‌ها و کاراکتر‌های رادیویی و وجود موسیقی و ترانه‌های طنز از عوامل جذب مخاطبان و پویاتر شدن رادیو است.
به گزارش شیرین طنز، مهران امامیه، بازیگر و گوینده رادیو تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص تفاوت طنز رادیو و تلویزیون گفت: به نظر من طنز رادیو فراگیرتر، مردمی‌تر و به نوعی برای همه‌ی آثار جامعه قابل فهم‌تر است. البته طنز و کمدی در رادیو به مراتب سخت‌تر و تخصصی‌تر اجرا می‌شود، از طرفی نویسندگان طنز در رادیو با مشکل سوژه‌یابی مستمر و غیر تکراری و با مزه نیز روبه رو هستند.

وی افزود: سوژه‌های برنامه‌های طنز رادیویی بیشتر از میان مردم جامعه و معضلات و مشکلات آنها سرچشمه گرفته و این مسئله باعث ارتباط نزدیک مخاطبان رادیو می‌گردد. تیپ‌ها و کاراکتر‌های رادیویی و همچنین موسیقی و ترانه‌های طنز و شاد نیز خود از عوامل جذب مخاطبان رادیو است و این دلیل پویا‌تر شدن طنز رادیویی نسبت به تلویزیون خواهد بود.

جمعه ایرانی

جمعه ایرانی

امامیه در خصوص سهم رادیو تلویزیون در تهیه برنامه‌های طنز عنوان کرد: مسلماً چون خانواده‌ها ساعات زیادی را در منزل به تماشای تلویزیون یا گوش دادن به رادیو اختصاص می‌دهند و همچنین در زمینه‌ی آموزش مسائل اجتماعی به نوجوانان و جوانان با توجه به علاقه ی این گروه سنی به برنامه‌های طنز و شادی‌آفرین صدا و سیما می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد.

امامیه دلیل استقبال مردم از برنامه‌های طنز را ایجاد روحیه‌ی شادی در آنان دانست و گفت: برنامه‌های طنز و شادی آور باعث ایجاد روحیه‌ی شادی و نشاط در محیط خانواده و نهایتاً جامعه می‌شود و افراد ارتباط بهتر و نزدیک‌تری را با مسائل طنز و کمدی برقرار می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما در “جمعه ایرانی” طی ده سال سعی کردیم از طرق مختلف مخاطبین رادیو مخصوصاً در بین قشر نوجوان و جوان که کمتر رادیو گوش می‌دهند را افزایش دهیم که با لطف خداوند و زحمت همه ی بچه‌های هنرمند موفق هم بودیم. وی در پایان گفت: مردم ما مردمی موفق، امیدوار و پرتلاش هستند که در جامعه‌ای شاد و پر از شور و نشاط زندگی کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر