menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ترامپ و کلینتون

طنز : دلداری های لینکلن به کلینتون

سید ابوالفضل طاهری:
سلام ای همسر بیل رئیس جمهور، منم لینکلن همان مرحوم نه چندان مغفور، همان کسی که به ترک کاخ سفید گشت مجبور. سلام ای نامزد شکست خورده، رقیب ترامپی که این نبرد را از تو برده، همان که ایمیل هایت را در بوق و کرنا کرده و آن چند ارزن آبروی تو را هم برده. سلام ای محو تصویر کاخ سفید، بدان هیچ کس از این خرابه خیری ندید، برو به بیماری هایت برس به ذات الریه و آب مروارید.
کلینتون خودت را در آینه ببین چقدر پیر شدی، می دانم از زندگی و ریاست جمهوری سیر شدی، تا دیروز با دی کاپریو و کیتی پری می پلکیدی حال تنها و زمینگیر شدی. تف به این زندگی که در مراسم یازده سپتامبر از حال می روی، قیافه ترامپ را از تلویزیون می بینی و به خیال می روی، کوله بار سفر می بندی از عالم سیاست بی قیل و قال می روی.
دنیا همین است روزی بانوی اول آمریکا بودی حال بانوی اول خانه می شوی، روزی وزیر امور خارجه بودی حال با مسائل مطرح در مناظرات رسوای زمانه می شوی، عمری تیتر روزنامه ها بودی حال به دیار فراموشی روانه می شوی.
لعنت به این شانس خر تو از کرگی پالان نداشت. آدم قحط بود ترامپ هم شد رقیب! مگر این جنگل بی در و پیکر جنگلبان نداشت، قدیم ها ایمیل دارای امنیت بود حفره و دالان نداشت.
بشکند این دست که ذره ای نمک ندارد، بترکد این اسرائیل که چیزی جز عروسک خیمه شب بازی و آدمک ندارد، ناسلامتی شوهرت رئیس جمهور بود بمیرد این بی عرضه که توان رأی آوری و کمک ندارد.
هرگاه به انتخابات فکر می کنم دلم برای تو کباب می شود، تا دیروز این کشور و آن کشور می رفتی حال وقت ات کنج آشپزخانه صرف کتلت و تاس کباب می شود، عمری شوهرت را تنها گذاشتی حال هوو می آورد و وضع زندگی ات خراب می شود.
تو را درک می کنم خیلی بد است آدم به ترامپ ببازد.خیلی سخت است آدم از میان بد و بدتر بدتر شود و به این انتخاب بنازد، دنیا روی برگرداند و آدم به سازش برقصد و با کم لطفی هایش بسازد.
به تو نصیحت می کنم می دانم که به آن گوش می کنی، نگاه کن به سرنوشت قبلی ها خوب نگاه کنی دعا برای اوباما و بوش می کنی، نا امید نشو چهار سال دیگر با توپ پر می آیی و همه چیز را فراموش می کنی.
منتشر شده در : مجله طنز راه راه

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر