menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنز : دفع حشرات بدون درد و خونریزی!

رضا رفیع :

ما که جلو ارسال و در نتیجه دریافت پیامک های ناخواسته و به عنف را گرفتیم؛اما برای گوشی تلفن همراه برادرمان که به خاطرخاکی بودن بیش از حدش هنوز عدم رضایت خود را برای دریافت انواع و اقسام پیامک‌های فله‌ای تبلیغی و تجاری به دفاتر نمایندگی شرکت‌های تلفن همراه اعلام نکرده؛ پیامکی آمده بود که تا دقایقی چند، ما را از شدت تفکرو تعمق فیلسوف کرد:
پیامک وارده: «دفع دائمی حشرات وجانوران موذی،بدون سمپاشی،باضمانت۱۰ساله ــ تلفن ………….»
توضیح بیخود: در پیامک بالا،روشن است که منظور از اعلام تلفن، شماره حشرات و جانوران موذی نمی‌باشد؛بلکه منظورشماره شرکت دفع دائمی حشرات و جانوران موذی است.(حشرات و جانوران موذی،بعضاً و به صورت خدادادی، واجد آنتن های گیرنده امواج هستند،اما فاقد دستگاه تلفن همراه می باشند. برعکس ما که واجد دستگاه تلفن همراه می باشیم،اما گیرنده هایمان خوب آنتن نمی دهد. این است فرق آنتنی که خدا بدهد با آنتنی که بنده خدا!)
گمانه زنی های فراحسی: این که یک شرکت زمینی معمولی که از کره مریخ نیامده، چگونه و با چه لطایف‌الحیلی می‌تواند حشرات و جانوران موذی را چنان رفع و دفع کند که هم از شیوه مرسوم سمپاشی استفاده نکند و هم چنان تخم حشرات را براندازد که براندازی‌اش دائمی و مادام‌العمر باشد؛ همچنان که گفتیم، ما را عمیقاً به فکر فرو برد.

با توجه به ذهن خرابی که داریم؛تصورات و تخیلات ما در این خصوص بسیار بود که ذیلاً به چند مورد مجاز و بی‌مسأله‌اش اشاره می کنیم که چه جوری می‌شود بدون سمپاشی، دفع حشرات و جانوران موذی کرد:

۱ـ با گفت و گو: شرکت مورد نظر، جمیع حشرات و جانوران موذی مستقر و مستتر در ساختمان مسکونی را جمع می کند و خیلی منطقی ومستدل به آنها ثابت می کند که بزنند به چاک!(ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولنگه توست/عرض خود می بری و زحمت ما می داری!/در بعض نسخ جدید آمده که: ارز ما می بری و زحمت خود می داری!)
۲ـ با آدرس غلط: به حشرات موجود آدرس جایی دیگر داده می شود،حال آن که جایی الکی و خالی از سکنه می باشد. یا هم که خالی از سکنه نمی باشد،اما برای دفع حشرات آنجا هم بعداً عین همین آگهی را ارسال می کنند و باز هم یک آدرس دیگر به آنها می دهند. و همینطور تا چرخ زندگی و اکوسیستم اقتصادی بگردد.
۳ــ با آلوده کردن هوا: مقداری گرد و غبار مجانی به اضافه دی اکسیدکربن و ذرات سرب در محیط خانه و آپارتمان رها می کنند تا دخل حشرات در بیاید. به خرجش می ارزد.
۴ـ با آلودگی صوتی: چند تا سیستم صوتی دیجیتال دالبی استریو و یک چند باند قوی سینماخانوادگی در چهارطرف اتاق ها نصب می کنند و به مدت بیست الی سی دقیقه،یکی از این نوارهای جاز و پاپ گوشخراش غربی را پخش می کنند و تا آخر ولوم می‌دهند: دیوونه…دیوونه…..ها ها هاها….هاهاهاها…… و از این قبیل!
منبع : روزنامه اطلاعات

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر