menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شعر طنز کارگردان جنگ

طنز دفاع مقدس با روحیه طناز ایرانی سازگارتر است

فعال و خاطره نویس طنز دفاع مقدس با اشاره به کمبود آثار مکتوب در زمینه طنز دفاع مقدس گفت: طنز دفاع مقدس با روحیه طناز ایرانی سازگارتر است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از زنجان، صادق یار احمدی در حاشیه مراسم یادواره شهدای گمنان دانشگاه آزاد زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه تئاتر و سینمای طنز کارهای بزرگی با مخاطبان فراوان انجام شده که کارهای سینمایی ده نمکی از آن جمله بودند.

وی با اشاره به اینکه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نیز روحیه طنز سبب نشاط در رزمندگان می‌شد، افزود: با روحیه طنز بود که رزمندگان می‌‌توانستند در کنار یکدیگر از تلخی‌های نبرد بکاهند. فعال و خاطره نویس طنز دفاع مقدس عنوان کرد: طنز تاثیرگذار و موجه می‌تواند در فرهنگ‌سازی دفاع مقدس در بین جوانان امروز نقش موثر ایفا کند.

وی از کشش جوانان به طنز سخن گفت و افزود: با سخنان و خاطرات طنز دفاع مقدس جوانان را به سمت آشنایی بیشتر با 8 سال جنگ تحمیلی سوق می‌دهیم. یاراحمدی عنوان کرد: با اینکار می‌توانیم نشان دهیم که با تکنیک‌های جدید از روش‌های کهنه و دلزده برای فرهنگ‌سازی و جذب مخاطب دفاع مقدس می‌توان گذر کرد.

وی با اشاره به اینکه طنز با هجو تفاوت فاحش دارد، افزود: در کار طنز هجمه، توهین و بی‌ادبی وجود ندارد. فعال و خاطره نویس طنز دفاع مقدس به حضورش در جبهه های 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: من 7 ماه در لشگر سیدالشهداء(ع) و 4 ماه در لشکر 27 محمد رسول الله حضور داشتم.

وی خاطرات طنز خود را از حضور در جبهه‌ها دانست و عنوان کرد: از همان سال‌ها بنده به کار طنز و خاطره طنز مشغول بودم. یار احمدی خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید با کمک به طنز و بخصوص در حوزه دفاع مقدس برای فرهنگ‌سازی در کشور یاری رسان باشند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر