menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شعر طنز کارگردان جنگ

طنز در دفاع مقدس از زبان عبد الرضا اکبری

عبدالرضا اکبری گفت: توجه به محتوا و ساختار،‌ ایجاد جلوه‌های ویژه قوی، افزودن جنبه‌های طنز و فانتزی و جذاب روایت کردن اتفاقات ۸ سال جنگ تحمیلی از نیازهای ضروری سینما و تلویزیون در این حوزه است.
به گزارش شیرین طنز، عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس گفت: در طول ایام دفاع مقدس فیلم‌هایی با به کارگیری تکنیک های تبلیغی و هیجانی ساخته و ابعاد مختلف جنگ به خوبی بررسی می‌شد، اما به مرور زمان از پرداختن به اتفاقاتی که در دل جنگ رخ می داد فاصله گرفتیم و به حواشی و ناگفته های جنگ روی آوردیم.

وی در ادامه افزود: فیلم‌های حوزه‌ی دفاع مقدس باید بکر و جذاب باشند. پرداختن به محتوا و ساختار، جلوه‌های ویژه‌ی قوی، طنز زیبا و فانتزی، بیان کردن موضوع و داشتن نگاهی تازه به اتفاقات دفاع مقدس به جذابیت آن می افزاید.

بازیگر سریال “فاخته” با تاکید بر اهمیت حضور فردی با دغدغه‌های دفاع مقدس و آشنا با آن جهت ساختن این آثار خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر فیلم‌های “دوئل” ساخته‌ی احمد‌رضا درویش و “ملکه” ساخته‌ی محمدعلی باشه آهنگر چزء آثار ناب حوزه‌ی دفاع مقدس بوده است.

اکبری پیرامون افزودن چاشنی طنز به حوادث دفاع مقدس اظهار داشت: بعضی صحبت‌ها را فقط در قالب طنز می توان مطرح کرد و صحنه‌هایی در ژانر طنز خلق می‌شود که در هیچ کتاب و کلامی نمی‌گنجد. بازیگر سریال “دلنوازان” بیان کرد: امیدوارم کارگردانان و تهیه‌کنندگان وقت و هزینه‌ی بیشتری را صرف ساختن آثار حوزه دفاع مقدس کنند.

اکبری در خصوص فعالیت جدید خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم “اسم رمز خیانت” به کارگردانی سعید عالم‌زاده هستم. وی افزود: سریال “معمای شاه” نیز با بازی من در نیمه مرحله تصویر برداری قرار دارد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر