menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنز : خدمت زیاد به مردم موها را سپید می‌کند

رضا ساکی :

یکی از ترفندهای جدید شیفتگان بهارستان، حضور در وایبر و تلگرام است. دیشب در یکی از گروه‌ها بودم که یک شیفته به گروه اضافه شد. این شخص از آن دسته کسانی بود که در فکر چهار سال بعدی هستند. با آمدن ایشان ناگهان تعداد اعضای آنلاین گروه از ۲ نفر به ۲۰۰ نفر رسید. یعنی کل گروه آنلاین شد. ایشان بعد از سلام، یک عکس از خودش فرستاد و نوشت: این عکس مال چهار سال پیش است. بعد عکس دیگری فرستاد و نوشت: این هم مربوط به امروز صبح. افتخار می‌کنم که این تارهای سپید مو را در این سال‌ها به مجموعه سرم اضافه کرده‌ام. هر تار سفید غصه‌ای است برای مردم شهرم. غصه‌هایی که خوردم اما خم به ابرو نیاوردم. می‌خواهم قصه‌های این غصه‌ها را برایتان بازگو کنم.

بعد از نوشته شدن این جملات، کاربران شروع کردند به نوشتن. چند نفر شکلک فرستادند و یکی دو نفر او را در حد امیرکبیر ستوندند. بعد نوشت: حضورم در اینجا فقط به خاطر این است که در میان شما نخبگان باشم و بگویم ان‌شا‌ءالله قصد دارم چند طرح را به‌زودی مصوب کنم.

کاربران دوباره شروع کردند به نوشتن. این بار هم تعدادی شکلک فرستادند و تعدادی تعریف کردند. بعد آن شیفته نوشت: فعلا مزاحم نمی‌شوم ولی اگر کسی کاری دارد و یا مشکلی دارد که بنده کمترین می‌توانم حل کنم همین الان به دفتر من زنگ بزند. در کسری از ثانیه تعداد افراد آنلاین از ۲۰۰ نفر به یک نفر رسید. تلفن را برداشتم و به دفترش زنگ زدم. اشغال می‌زد. یکی از بچه‌ها توی پیام خصوصی نوشت: زنگ نزن، همه دارن می‌رن دفترش. بدو جا نمونی.
منبع : ایسنا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر