menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنز : حلول حضرت آقای شرجی جان

ارسلان متوسلی (ناثر بانمک) :

سلام . امروز که درب هالمان را باز نمودم که به حیاط دلبندمان تشریف فرما بشوم، ناگهان پس از خروج احساس کردم که نسیم خنکی، که نه، خنک نبود، داغ هم نبود ، پس به آن چه می گویند؟ بله بله هوای شرجی، با هوایی شرجی روبرو شدم، طبق معمول جناب “آقای” شرجی از راه های بسیار دور، فکر کنم سواحل مدیترانه، به دیدن ما جنوبی ها تشریف فرما شده بود، اگر دلیل تشریف فرمایی ایشان را بخواهید بدانید، من فکر میکنم بدین دلیل می باشد که ما که به دیدن ایشان نمی رویم، ایشان به دیدن ما می آیند، به همین سادگی ؛ ماشاا… هروقت هم که تشریف می آورد، کُل خودش را می آورد، یعنی کل شرجی موجود بر روی کره زمین، چون کلاً اکسیژنی جهت تنفس موجود نبود، بالاخره آقای شرجی هم به ما مرحمت دارد، خدا حفظشان کند.
چقدر هم نام مبارکشان زیباست، شر + جی، در نگاه اول می دانم که خطرناکست و اصلا اهل شوخی نمی باشد، حالا چرا بعد از این همه جای خوش آب و هوا، جنوب را انتخاب نموده! لابد پتانسیلی در جنوبی ها دیده که سایر مناطق ندارند! ولی متاسفانه من پس از زیارت ایشون دچار کمبود اکسیژن گردیدم و از خدا که پنهان نیست از شما هم نباشد، وجود عزرائیل را احساس نمودم، لذا جهت جلوگیری از همچین تلفاتی، بنده حقیر دو پیشنهاد معمولی و دو پیشنهاد ویژه دارم، اول پیشنهاد دوم را عرض میکنم :
پیشنهاد دوم: مرکز هواشناسی جنوب کشور، همچون برنامه های تلوزیونی و… ستاد اطلاع رسانی پیامکی را برای جنوبی ها راه اندازی کند، که به هنگام حلول حضرت آقای شرجی جان، پیامکی به ما جنوبی ها دهد و ما را مطلع سازد که به تجهیزاتی همچون کپسول اکسیژن و شرجی پاک کن مجهز شویم.
پیشنهاد اول: مسولین محترم جنوبی، هرچه سریعتر ایستگاه های اکسیژن گیری استاندارد را در جای جای شهر های جنوب احداث کنید تا شهروندان محترمی که قادر به حمل کپسول اکسیژن نیستند، اکسیژن های لب جاده ای و ناخالص و غیر بهداشتی را مصرف ننمایند.

شرجی

حالا دو پیشنهاد ویژه برای شهرهای جنوبی :

دوم: اینکه لطفا مسئولین ذی ربط، با قرار دادن توربین های بادی متعدد بر قله های رشته کوه زاگرس، علاوه بر تولید برق در فصول بادی، در روزهای شرجی انرژی الکتریکی به آنها داده و با چرخش پره ها و پرتاب باد، هوای لازم جهت تنفس و جلوگیری از تعرق شهروندان را تولید نمایید.

اول: لطفا کلاس های نفس گیری را با تخفیف ویژه تری بر گزار نمایید.

چاپ در نشریه مردم جنوب-26 مرداد 94

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر