menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قم پز ۱۶ انصاری و احمدی

طنزپرداز هرمزگانی به جمع طنزپردازان قمی رفت

شانزدهمین محفل قمپز عصر چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ و هم‌زمان با سال‌روز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در این محفل که به دلیل هم‌زمانی با روز جوان با موضوع جوان و جوانی و در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شد، بیش از ۱۵ تن از طنزپردازان قمی به ارائه آثارشان پرداختند.
مهمان ویژه این برنامه «راشد انصاری» متخلص به «خالو راشد» از طنزپرداز نام آشنای هرمزگانی بود که در کنار دکتر «عباس احمدی» به بررسی اشعار برنامه پرداخت.
راشد انصاری با اشاره به محفل قمپز، طنزپردازان جوان استان قم را از بهترین‌های امروز کشور دانست و از پیگیری آثار طنزپردازان قمی به صورت مداوم سخن گفت.
سید جواد هاشمی نژاد، سید مصطفی فاطمی، عطرین حق‌دوست، محمد حسن دارابی‌نیا، سید جواد یثربی، سمانه روشنایی، محسن کاویانی، حسن بشتاب، سمیه خردمند، علی باباجانی، سید محمد حسینی، حسن رحمانی‌نکو، رقیه ندیری، محمد حسین مهدویان و محمد غلامی از جمله طنزپردازانی بودند که آثارشان را در جلسه قرائت کردند.

قم پز ۱۶ انصاری و احمدی

در پایان و با رای حاضران در جلسه محسن کاویانی، حسن بشتاب و محمد حسین مهدویان به عنوان برگزیده‌گان شانزدهمین محفل طنز قمپز انتخاب شدند، که با حضور مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم و دکتر گل افشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از آنها تقدیر شد. محفل شانزده قمپز به همت حوزه هنری قم و با مشارکت معاونت جوانان جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.
حواشی محفل:
علاوه بر آثار برگزیده از شاعرانی که اشعاری با موضوع هلال احمر سروده بودند تقدیر شد.
جوانان عضو هلال احمر در فعالیت‌های جانبی حضوری پر رنگ و پرشور داشتند.
اندکی پس از آغاز برنامه به دلیل پر شدن ظرفیت نشسته سالن، تعدادی از علاقمندان در راهروها و مقابل ورودی سالن به صورت ایستاده برنامه را دنبال کردند.
عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و از طنزپردازان شناخته شده‌ی کشور با به تن کردن لباس سرخ و سفید هلال احمربه عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر در آمد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر