menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

علیرضا کاردار

طنزپرداز مشهدی، برنده جایزه بخش طنز جشنواره رسانه های شهری

دومین جشنواره رسانه های شهری در بخش های مختلف مانند روزنامه، خبرگزاری ها، سایت های خبری، کاریکاتور، طنز، رادیو و تلویزیون، اینفوگرافی و بحث های مدیریت جهادی برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از جوان آنلاین، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه نخستین جشنواره رسانه های شهری با هدف تقویت زمینه مناسب برای افزایش مشارکت و تسهیل گری در اطلاع رسانی عام و وثیق کردن ارتباطات انسانی برگزار شد، گفت: موضوعات مطرح شده در جشنواره از جمله موضوع شهر و فرهنگ بر اساس محورهای ۱۸ گانه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران استخراج شده است. ضمن اینکه تلاش کردیم تا در قالب کمپین “آسمان آبی و زمین پاک” موضوعاتی چون زیست شهر، خدمت رسانی بهتر به مردم، حمل و نقل، آلودگی هوا و مدیریت جهادی را مورد توجه قرار دهیم.

دکتر شهرام گیل آبادی با اشاره به تعداد آثار ارسالی به جشنواره تصریح کرد: جشنواره رسانه های شهری با ارسال ۵ هزار و ۶۷۰ اثر و راهیابی ۲هزار و ۳۲۰ اثر در بخش رقابتی به یکی از جشنواره های مرجع در حوزه رسانه تبدیل شده است.

وی افزود: از میان تعداد آثار ارسالی ۹۹۱ اثر تلویزیونی، ۸۳۰ اثر رادیویی، ۶۸۰ اثر مطبوعاتی، ۱۷۴۵ اثر خبرگزاری، ۱۸۰ اثر طنز، ۲۲۳ اثر کاریکاتور و ۱۰۰ عکس دیده می شود. این میزان آثار نیز توسط ۴۲ داور مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: در اختتامیه این جشنواره ۴۲ اثر به عنوان آثار برتر و برگزیده انتخاب شده و اهدای ۲ نشان میلاد در قالب مدیریت جهادی نیز از دیگر جوایز ارزنده این جشنواره بود. همچنین از برگزیدگان دو موضوع خط سفید و پسماند نیز به شکل مجزا تقدیر شد.

علیرضا کاردار

به گزارش شیرین طنز، علیرضا کاردار، طنزپرداز مشهدی، در دومین جشنواره رسانه های شهری با متن طنزی درباره معضلات مترو، تاکسی و اتوبوس سواری شرکت کرده و برنده جایزه اثر برتر بخش طنز شدند.

گفتگو با علیرضا کاردار را در این لینک بخوانید.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر