menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنزپردازان یزدی آثار خود را در زمینه «عفاف و حجاب» و موضوع آزاد قرائت کردند

هفتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع عفاف و حجاب با حضور روح‌الله احمدی و علاقه‌مندان به طنز در حوزه هنری یزد برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: هفتمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» شامگاه چهارشنبه (چهارم مرداد) با حضور روح‌الله احمدی متخلص به (بلبل) شاعر و طنزپرداز کشوری و جمعی از شاعران، نویسندگان، طنزپردازان، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به طنز در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار ‌شد.
در این محفل شادمانه، شاعران و طنزپردازان آثار خود را در زمینه «عفاف و حجاب» و موضوع آزاد قرائت کردند که در پایان اثر محمدجواد حیدری از دیدگاه کارشناس و مهمان برنامه به عنوان اثر برتر انتخاب و جایزه‌ای به وی اهدا شد.
همچنین روح‌الله احمدی و احمدرضا قدیریان به عنوان کارشناس ـ مجری، نکات لازم را در خصوص آثار ارائه شده بیان کردند.

در این محفل علاوه بر مهمان و کارشناس ـ مجری برنامه، حجت الاسلام مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد، حسن حاتمی، محمود صادق‌منش، محمدعلی مصدق‌منشادی، محمد جواد حیدری، امیررضا شجریان، احمد خادم، مهدی واحدی اردکانی، مجید فرمان‌رضایی، محمد عظیمی و محمدهادی میرجلیلی نیز آثار خود را خواندند.
هشتمین محفل طنز «قندشکن» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، اول شهریورماه سال‌جاری با موضوع ازدواج و خانواده برگزار و به اثر برتر جایزه‌ای اهدا خواهد شد.
یادآور می‌شود: محافل ماهانه طنز استان، اولین چهارشنبه‌ هرماه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و حضور اهالی فرهنگ و هنر، دانشجویان، دانش آموزان و عموم علاقه‌مندان در این محفل آزاد است.
طنزپردازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار شعر و نثر خود را برای خواندن در این محفل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر