menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دکتر عبدالرضا قیصری

طنزپردازان خوش قریحه فارس به نهمین جشنواره ی طنز سوره راه پیدا کردند

با اعلام اسامی راه یافتگان به جشنواره سراسری طنز مکتوب سوره جمعی از طنزپردازان خوش قریحه فارس در جمع این نفرات قرار گرفتند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه ی هنری فارس، دکتر عبدالرضا قیصری مسوول دفتر طنز حوزه ی هنری فارس ضمن اعلام این مطلب گفت: جشنواره طنز سوره از معتبرترین رقابت های طنز در کشور و اصلی ترین رویداد طنز حوزه ی هنری انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امسال حسین علی ساسانی در بخش استنداپ کمدی، زهرا اخلاقی در بخش داستان کوتاه و فاطمه تسلیم جهرمی در بخش مقاله پژوهشی موفق به راهیابی به مرحله نهایی شدند.

قیصری گفت: علاوه بر این نفرات، افروز جهاندیده، زهرا اخلاقی و مهدی زارع در بخش نثر و محمود برزین در بخش نظم به جشنواره راه یافتند و بدین ترتیب هفت نفر از طنازان و طنزنویسان و طنزپژوهان استان فارس به مرحله نهایی این رقابت راه یافتند.

شایان ذکر است، دفتر طنز حوزه ی هنری هرهفته روزهای شنبه از ساعت ۱۶تا ۱۸ و هر ماه یک جلسه محفل عمومی طنز را با عنوان “خندیشه” و با شعار خنده اندیشمندانه در حوزه ی هنری فارس واقع در پشت باغ جنت خیابان استاد فراشبندی جنب مجتمع فرهنگی هنری ایثار برگزار می کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر