menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ضیافت رمضانی “حریر تحریر” با حضور طنز پردازان برگزار شد

آخرین شب ضیافت رمضانی ” حریر تحریر” با حضور شاعران ، طنز پردازان و ترانه سرایان در فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ویژه برنامه فرهنگی هنری حریر تحریر همچون سال گذشته به مدت ۱۰ شب در فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید و با استقبال قابل توجه شاعران، طنز پردازان ، ترانه سرایان و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی و هنری همراه بود.

حریر تحریر

در این برنامه که از روز سوم ماه مبارک رمضان ، ۳۰خرداد ماه آغاز شد شاعران نامداری همچون محمد علی شیرازی ، اکبر آزاد ، علیرضا قزوه،ساعد باقری،محمد علی بهمنی،عبدالجبار کاکایی، شهرام شکیبا، ابراهیم اسماعیلی، پرویز بیگی حبیب آبادی، سهیل محمودی ،ناصر فیض، محمود دست پیش ، حمید رضا شکار سری ، محمد مجد ، سعید بیابانکی ، ابوالفضل زرویی و محمد سلمانی حضور یافتند.

ابوالفضل زرویی شاعر و طنز پرداز صاحب نام که میهمان دهمین شب از برنامه حریر تحریر بود در خصوص برگزاری این برنامه گفت:برگزاری چنین برنامه ها و محافلی برای شناخت شاعران و ترانه سرایان در مناطق مختلف کشور لازم و ضروری است. فعالیت کانون ادبی نیاوران از این جهت نیز بسیار مهم است چرا که منطقه شمال تهران فاقد چنین مرکزی در حوزه فرهنگ و ادبیات بود اما حالا شاهد برگزاری برنامه های بسیار خوبی در این بخش هستیم. این اتفاق خوبی است که می تواند استمرار پیدا کند و موجب شناسایی و معرفی شاعران توانمند و مستعد شود. امیدوارم برنامه های مفید و موثر اینچنینی خصوصا در حوزه شعر و ادبیات در همه مناطق مختلف کشور با حضور علاقمندان برگزار شود.

شهرام شکیبا، دیگر شاعر و طنزپرداز صاحب نام که میهمان آخرین شب برنامه “حریرتحریر” بود نیز در گفت و گو با روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران پیرامون برگزاری این برنامه گفت:من فرصت پیدا نمی کنم در بسیاری از محافل و برنامه ها حضور داشته باشم اما علاقمند هستم در اینجا حضور پیدا کنم و امشب هم واقعا خوشحال بودم که در میان شاعران و ترانه سرایان حاضر شدم و برای دومین سال شاهد برگزاری برنامه حریر تحریر هستم.

شکیبا افزود:باید از آقای سجادی تشکر کرد که برای برگزاری این برنامه زحمت زیادی کشیدند و در ایام ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری چنین برنامه مفیدی در حوزه ادبیات و شعر هستیم. روزهای زیبای ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای برگزاری برنامه های ارزشمند فرهنگی و هنری است و حریر تحریر هم یکی از همین برنامه های مناسب و قابل توجه در این ایام است که امیدوارم تداوم و استمرار داشته باشد.

گفتنی است ضیافت رمضانی حریر تحریر در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان و در فاصله روزهای سوم تا دوازدهم این ماه مصادف با ۳۰ خرداد تا ۸ تیرماه توسط بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در دومین سال پیاپی با اجرای برنامه های شعرخوانی، ترانه خوانی، طنز و موسیقی در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر